Avatar billede ridslau Nybegynder
04. juli 2007 - 10:47 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

flere skrivebord?

Hej
Jeg har læst at microsoft har lavet en program til windows xp som gør det muligt at have multi desktops.
Det vil sige at man kan have flere skrivebordre som man kan skifte i mellem.  Jeg kan bare ikke finde dette program fra microsoft.  Så er det en and ? eller kan det lade sig gøre.

Det skulle være lidt ligesom det man kender fra gnome desktop til linux.

Hilsen
Laurids
Avatar billede majbom Novice
04. juli 2007 - 10:50 #1
04. juli 2007 - 10:56 #2
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx ->
"Virtual Desktop Manager - Manage up to four desktops from the Windows taskbar with this PowerToy." ->
http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/DeskmanPowertoySetup.exe
04. juli 2007 - 10:56 #3
(Nåja - det var faktisk den samme *S*)
Avatar billede ridslau Nybegynder
04. juli 2007 - 11:21 #5
Det var hurtigt.  Håber point delingen er i orden. tak for hjælpen.
Avatar billede majbom Novice
04. juli 2007 - 11:35 #6
selv tak, ja det er fint med mig :)