Avatar billede ejay Novice
04. juli 2007 - 11:38 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

odds system

Har en hjemmeside hvor jeg skal have opbygget et nyt system. systemet skal faktisk kunne det samme som www.danbook.com bare med points og ikke rigtige penge. (og uden poker)

I må gerne komme med bud på hvad det vil koste og om det er noget i mener der kan klares.
Avatar billede duuink Nybegynder
08. juli 2007 - 20:36 #1
kan du præcisere opgaven ?
Avatar billede ejay Novice
09. juli 2007 - 09:51 #2
Hvad mangler du og vide?
Avatar billede duuink Nybegynder
09. juli 2007 - 14:42 #3
det er svært at sætte pris på en opgave man ikke ved hvor omfattende er.

hvis du vil beskrive hvad siden skal indeholde og hvilke muligheder der skal være på den
Avatar billede ejay Novice
10. juli 2007 - 07:49 #4
systemet skal faktisk kunne det samme som www.danbook.com bare med points og ikke rigtige penge.

evt tag et kig på danbook.com ?
Avatar billede cybermike Nybegynder
21. juli 2007 - 18:37 #5
Mangler du stadig en til at lave systemet? Du må meget gerne give mig et kald på 70 220 627 , evt. refferencer og mere om virksomheden kan ses på http://mc-solutions.dk :)
Avatar billede ejay Novice
30. juli 2007 - 15:51 #6
Jeg har fået fat i en som ville lave hele systemet for 2000kr og det sagde jeg ja tak til. Personen er gået i gang med systemet og er næsten færdig.

Tak for jeres henvendelser.
Avatar billede ejay Novice
30. juli 2007 - 15:53 #7
Cybermike: (Projekter på op til 20 timer faktureres til 650kr i timen, projekter herover og op til 250 timer fakturere til 450kr i timen.)

Jeg tog ikke kontakt da du ikke kan matche de priser jeg havde fået af andre.