Avatar billede mick Nybegynder
09. juli 2007 - 11:20 Der er 1 løsning

Ikk tilgang til website via domæne på Apache

Jeg kører Apache webserver på en Win2003 boks. Det har fungeret knirkefrit helt til jeg installerede Power-Chute fra APC. Efter en del frem og tilbage har jeg nu fået fjernet dette program igen og serveren virker mer eller mindre som normalt. Der er dog en ting som ikke virker:

Jeg får ikke længre tilgang til websiderne på serveren via de tilhørende domæner, eks. mitdomene1.dk, mitdomene2.dk etc. Jeg kan fint nå siderne ved at bruge IP-adressen, eks. 10.10.10.10/site1 og 10.10.10.10/site2

Jeg mistenker at det er en service eller et eller andet der ikke er startet, eftersom Apache, PHP og MySQL virker fint.

Nogen tips?
Avatar billede mick Nybegynder
30. august 2007 - 17:36 #1
Lukker