Avatar billede sorenp8000 Nybegynder
09. juli 2007 - 14:36 Der er 4 kommentarer

Sommerferie job til php programmør

LigaBold søger en php programmør der kan færdiggøre et stort fodboldsite.

LigaBold er en helt ny niche i dansk fodbold på nettet, og vil derfor være en god reference på ethvert CV.

Sitet er programmeret i php og skal egentlig kun færdiggøres og implementeres i designet, idet den hidtige programmør er blevet syg og derfor ikke er i stand til at afslutte opgaven.

Projektet har til huse i Århus og det vil derfor være en fordel, hvis du er herfra.

Projektet skal afsluttes i juli måned og der mangler ca 1/4 af programmeringen.

Kontakt Direktør Søren Pedersen på tlf: 51 80 70 81 eller på mail: sup@ligabold.com hvis det har fanget din interesse.
Avatar billede peturkirke Novice
09. juli 2007 - 14:50 #1
Dette er nok et ret farligt job, da den sidste programmør er blevet syg
Avatar billede sorenp8000 Nybegynder
09. juli 2007 - 14:58 #2
Hehe der er heldigvis ingen sammenhæng mellem de to ting!! Det ville jeg ikke kunne have på min samvitighed!

Desværre er han indlagt på syghuset, og derfor er det meget usikkert hvornår han kan vende tilbage og bestride jobbet igen. Men så snart han er frisk er han med på holdet igen - uden tvivl!

Men da lanceringen er her i juli måned, er det ret vigtigt at der kommer en ny og tager den sidste tørn af programmeringen.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. juli 2007 - 08:58 #3
Søger i en ansat der sidder på jeres kontor?
Hvor mange timer dagligt?
Er det betalt arbejde?( jeg stejler altid når folk skriver det vil se godt ud på CVet i annoncen, så lugter det langt væk af at man ikke vil betale det det koster )
Avatar billede jkhaledsoueidan Nybegynder
04. august 2007 - 12:59 #4
Er du stadigvæk ud efter PHP Programmør?