Avatar billede themosh Nybegynder
13. juli 2007 - 10:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar vil ikke gå i standby mere?

Hej, Jeg har en bærbar med windows XP og indtil nu har den ingen problemer haft med at gå i standby. Men da den fix problemet prøvede jeg at fjerne de sidste 3 opdateringer og så virkede det igen. Næste gang jeg startede computeren hentede den igen opdateringerne og jeg fik igen fejl koden: Tjenesten 'microsoft.net framework v1.1.4322 update' forhindrer computeren i at gå i dvaletilstand. Prøv at stoppe tjenesten, og forsøg derefter igen.

Jeg prøvede at afinstallere opdateringerne igen men der skete en fejl og nu kan jeg ikke se opdateringerne mere og computeren vil ikke gå i dvale tilstand. PS. jeg har sagt nej til automatisk opdateringer indtil jeg har løst problemet.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede haverslev Novice
13. juli 2007 - 11:11 #1
Prøv evt. først at lave en Systemgendannelse:
Klik på start, klik på programmer, klik på tilbehør, klik på systemværktøjer, klik på systemgendannelse, marker ”Gendan computeren”. klik på næste og vælg en "fed" markeret dato, (før problemet opstod) og klik på næste. Den genstarter og gendanner pc`eren.  Når den har gjort det, kommer der en boks, som klikkes OK på.  Det er muligt at fortryde gendannelsen, ved at gå ind i ”systemgendannelse” og klik på fortryd sidste gendannelse.
Avatar billede themosh Nybegynder
14. juli 2007 - 18:06 #2
Det virkede fint, svar så får du points
Avatar billede haverslev Novice
15. juli 2007 - 11:05 #3
Godt det virkede ;o)