Avatar billede themosh Nybegynder
14. juli 2007 - 17:12 Der er 4 kommentarer

Bruge ewire.dk som webshop?

Hejsa,
Jeg tænkte på om man kunne bruge ewire.dk som en slags webshop hvor man evt. vælgeren varer og så klikker man på de betalings knapper ewire kan lave og når betalingen er gået igennnem kan kunden downloade sin varer.

I mit tilfælde skal vareren downloades ;)

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre og hvis ja, hvordan klare man så den del med at få websiden til at registere at en betaling er gået igennem så kunden kan komme videre?

Mange tak
Avatar billede Kengun Praktikant
16. juli 2007 - 22:39 #1
Jeg har selv været inde på tanken og kender selv Paypal. Jeg tror måske det kan laves med Paypal.com. Kender ikke ewire.dk så godt.
Avatar billede windcape Praktikant
16. juli 2007 - 22:44 #2
Mener ikke ewire har webservices der tillader dig at checke sådanne informationer. Derudover er ewire hovedsageligt designet til mindre beløb, herefter koster det.

Du kunne for den sags skyld ligeså godt bruge quickpay med det samme :)
Avatar billede themosh Nybegynder
17. juli 2007 - 11:15 #3
Hvad er quikpay? Kan det bruges til det formål?
Avatar billede themosh Nybegynder
11. marts 2008 - 22:20 #4
windcape kom med et svar så får du points, quickpay er det rette for mig ;)