Avatar billede molle2002 Nybegynder
14. juli 2007 - 19:08 Der er 6 kommentarer

Tatoo hjælp søges

Hej Eksperter

Jeg skal have lavet denne tatoo på ryggen:

Τι dosn't σας σκοτώστε,
σας καθιστά ισχυρότερους

Det er hvad der skal stå, det skal stå mellem/hen over skulderbladene.

Jeg skal have lavet det i ca. størrelse 30-36, og det skal stå i en bue, så det går lidt op på midten, også skal det stå som jeg har skrevet det, i 2 linjer.

Den som klarer det flottest, får pointene :)

Håber på noget hjælp.

Mvh
Avatar billede molle2002 Nybegynder
14. juli 2007 - 19:09 #1
Den kan åbenbart ikke læse tegnene :(
Avatar billede swiatecki Novice
14. juli 2007 - 22:29 #2
hvis man laver et hurtigt HTML dokument på sit skrivebord og sætter det ind kan det vises i en browser,

altså h-klik, vælg ny->text dokument - omdøb dette til fx tegn.html - smæk det der ind, gem og åben det i en browser og så burde det virke.

er det græsk ?
Avatar billede swiatecki Novice
14. juli 2007 - 22:46 #3
ca oversat til "Det der ikke dræber dig, styrker dig " ?
Avatar billede molle2002 Nybegynder
16. juli 2007 - 11:21 #4
Ja det er græsk, og det betyder: What dosn't kill you, makes you stronger.
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. oktober 2008 - 21:07 #5
Jeg kan lave det, og jeg kan også vise dig hvordan det kan komme til at se ud på din ryg. Du skal bare sende mig et foto, så lægger jeg tegningen ind.

Du kan kontakte mig via kontaktformularen på hjemmesiden - http://www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. oktober 2008 - 21:08 #6
Hov, jeg så lige datoen - Du har måske fået den lavet nu?

Mvh
Brian