Avatar billede blees_jelling Nybegynder
20. juli 2007 - 11:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Overfør kalender, post, adresser til ny PC

Kære Alle kloge,
Jeg kan se at flere har spurgt - om kopi af Outlook oplysninger fra en PC til en anden.

Men - mit spørgsmål er om *.PST filen indeholder både kalender, post, adresser?

Og hvad så, når der er flere konti på en maskine? HVordan finder maskinene ud af  - eller jeg ud af at fortælle maskinen, hvilke pst filer passer til hvilke konti?

På forhånd tak,
Den ikke tekniske .....
/B
Avatar billede majbom Novice
20. juli 2007 - 11:17 #1
pst-filen indeholder kontakter, email, og kalendere...

du har, så vidt jeg ved, kun én .pst-fil pr. bruger på computeren, så hvis du har flere konti under den samme bruger, får du det hele med i den pst-fil du laver...
Avatar billede hcma Novice
20. juli 2007 - 11:21 #2
1. Outlook.pst indholder det hele
2. hvis der er flere konti skulle der gerne være en *.pst fil for hver bruger.

typisk:  C:\Documents and settings\NAVN\Lokale indstillinger\Applikationa data\Microsoft\Outlook
Avatar billede hcma Novice
20. juli 2007 - 11:22 #3
du kan prøve at søge på *.pst  og husk at søge i kendte og skjulte filer og mapper :o)
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
20. juli 2007 - 12:26 #4
Kære Alle,
Jeg har fundet pst filerne - og der er  ganske som forventet, tre forskellige bruger pst filer, og der er tre konti på PCen.
Men hvordan skaber jeg mon en link mellem filerne og de nye konti som jeg skaber (altså konto 1 skal have fat i fil 1, konto 2 skal have fat i fil 2 ) osv......
Jeg prøver det af senere i dag -
/BL
Avatar billede majbom Novice
20. juli 2007 - 12:48 #5
du har 3 brugerekonti på pc'en ikke?
og hver har deres egen pst-fil.
på den nye maskine, opretter du de brugere igen, logger ind som én bruger, importerer den brugers pst-fil og lige så med de andre brugere.. :)
Avatar billede hcma Novice
20. juli 2007 - 13:26 #6
eller lad dem hver især overskrive den der ligger der
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
20. juli 2007 - 14:10 #7
En og samme windows bruger, kan godt have flere outlook konti.
/B
Avatar billede majbom Novice
20. juli 2007 - 14:14 #8
ja, men så har vedkommende kun én pst-fil

jeg går ud fra at du, med flere konti, mener at der hentes mails fra flere adresser?
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
20. juli 2007 - 14:22 #9
ja, men så har vedkommende kun én pst-fil - YES - OG HVORDAN SIKRER JEG AT DE NYE BRUGERE FÅR FAT I DE RIGTIGE FILER?

jeg går ud fra at du, med flere konti, mener at der hentes mails fra flere adresser?
YES
Avatar billede majbom Novice
20. juli 2007 - 14:49 #10
okay, du kan eksportere alt data til en anden pst-fil som du kan kalde det navn som brugeren hedder f.eks.

FILER -> IMPORTER OG EKSPORTER -> EKSPORTER TIL EN FIL -> PRIVATMAPPEFIL (.PST) -> MARKER "PRIVATE MAPPER" og "MEDTAG UNDERMAPPER" -> GEM DEN UNDER "NAVNET PÅ BRUGEREN".pst I STEDET FOR backup.pst
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
22. juli 2007 - 14:35 #11
Det virkede. Jeg fandt flere pst filer, og inmporterede dem alle, så kom alt ind i det nye outlook. Tak for hjælpen
/B
Avatar billede majbom Novice
22. juli 2007 - 20:09 #12
selv tak :)