Avatar billede pkpedersen Nybegynder
21. juli 2007 - 23:26 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

oversættelse fra engelsk til dansk

er der nogen der er så venlige at ville oversætte nedenstående til mig. Såvil jeg blive mega glad.

<?php
/*
* Language file for Helpdesk software Hesk
* Language: ENGLISH
* HESK Version: 0.94 @ April 23, 2007
* LANGUAGE FILE VERSION: 0.94.1 @ April 25, 2007
* Author: Klemen Stirn (http://www.PHPJunkyard.com)
*/

$hesklang['ENCODING']='ISO-8859-1';

/* ERROR MESSAGES */
$hesklang['cant_connect_db']='Can\'t connect to database!';
$hesklang['invalid_action']='Invalid action';
$hesklang['select_username']='Please select your username';
$hesklang['enter_pass']='Please enter your password';
$hesklang['cant_sql']='Can\'t execute SQL';
$hesklang['contact_webmsater']='Please notify webmaster at';
$hesklang['mysql_said']='MySQL said';
$hesklang['wrong_pass']='Wrong password.';
$hesklang['session_expired']='Your session has expired, please login using the form below.';
$hesklang['attempt']='Invalid attempt!';
$hesklang['not_authorized_tickets']='You are not authorized to view tickets inside this category!';
$hesklang['must_be_admin']='You are not authorized to view this page! To view this page you must be logged in as an administrator.';
$hesklang['no_session']='Can\'t start a new session!';
$hesklang['error']='Error';
$hesklang['int_error']='Internal script error';
$hesklang['no_trackID']='No tracking ID';
$hesklang['status_not_valid']='Status not valid';
$hesklang['trackID_not_found']='Tracking ID not found';
$hesklang['enter_message']='Please enter your message';
$hesklang['select_priority']='Please select priority';
$hesklang['ticket_not_found']='Ticket not found! Please make sure you have entered the correct tracking ID!';
$hesklang['no_selected']='No tickets selected, nothing to delete';
$hesklang['id_not_valid']='This is not a valid ID';
$hesklang['enter_id']='Please enter tracking ID';
$hesklang['enter_name']='Please enter customer name';
$hesklang['enter_date']='Please enter the date you want to search in';
$hesklang['date_not_valid']='This is not a valid date. Please enter date in <b>YYYY-MM-DD</b> format.';
$hesklang['enter_subject']='Please enter ticket subject';
$hesklang['invalid_search']='Invalid search action';
$hesklang['choose_cat_ren']='Please choose a category to be renamed';
$hesklang['cat_ren_name']='Please write new category name';
$hesklang['cat_not_found']='Category not found';
$hesklang['enter_cat_name']='Please enter category name';
$hesklang['no_cat_id']='No category ID';
$hesklang['cant_del_default_cat']='You cannot delete the default category, you can only rename it';
$hesklang['no_valid_id']='No valid user ID';
$hesklang['user_not_found']='User not found';
$hesklang['enter_real_name']='Please enter user real name';
$hesklang['enter_valid_email']='Please enter a valid e-mail address';
$hesklang['enter_username']='Please enter username (login)';
$hesklang['asign_one_cat']='Please asign user to al least one category!';
$hesklang['signature_long']='User signature is too long! Please limit the signature to 255 chars';
$hesklang['password_not_valid']='Password must be at least 5 chars long and can only consist of letters (a-z,A-Z) and digits (0-9)';
$hesklang['confirm_user_pass']='Please confirm password';
$hesklang['passwords_not_same']='The two passwords entered are not the same!';
$hesklang['cant_del_admin']='You cannot delete the default administrator!';
$hesklang['cant_del_own']='You cannot delete the profile you are logged in as!';
$hesklang['enter_your_name']='Please enter your name';
$hesklang['enter_message']='Please enter your message';
$hesklang['sel_app_cat']='Please select the appropriate category';
$hesklang['sel_app_priority']='Please select the appropriate priority';
$hesklang['enter_ticket_subject']='Please enter your ticket subject';
$hesklang['user_not_found_nothing_edit']='User not found or nothing to change';

/* ADMIN PANEL */
$hesklang['admin_login']='Admin login';
$hesklang['administrator']='Administrator';
$hesklang['login']='Login';
$hesklang['user']='User';
$hesklang['username']='Username';
$hesklang['pass']='Password';
$hesklang['confirm_pass']='Confirm password';
$hesklang['logged_out']='Logged out';
$hesklang['logout']='Logout';
$hesklang['logout_success']='You have been successfully logged out!';
$hesklang['click_login']='Click here to login';
$hesklang['back']='Go back';
$hesklang['displaying_pages']='Displaying <b>%d</b> tickets. Pages:';
$hesklang['trackID']='Tracking ID';
$hesklang['timestamp']='Timestamp';
$hesklang['name']='Name';
$hesklang['subject']='Subject';
$hesklang['status']='Status';
$hesklang['priority']='Priority';
$hesklang['open']='Open'; // Open STATUS
$hesklang['open_action']='Open ticket'; // Open ACTION
$hesklang['close']='Closed'; // Close STATUS
$hesklang['close_action']='Close ticket'; // Close ACTION
$hesklang['any_status']='Any status';
$hesklang['high']='High';
$hesklang['medium']='Medium';
$hesklang['low']='Low';
$hesklang['del_selected']='Delete selected tickets';
$hesklang['main_page']='Main page';
$hesklang['manage_users']='Manage users';
$hesklang['manage_cat']='Manage categories';
$hesklang['profile']='Your profile';
$hesklang['show_tickets']='Show tickets';
$hesklang['sort_by']='Sort by';
$hesklang['date_posted']='Date posted';
$hesklang['category']='Category';
$hesklang['any_cat']='Any category';
$hesklang['order']='Order';
$hesklang['ascending']='ascending';
$hesklang['descending']='descending';
$hesklang['display']='Display';
$hesklang['tickets_page']='tickets per page';
$hesklang['find_ticket']='Find ticket';
$hesklang['find_ticket_by']='Find a ticket by';
$hesklang['yyyy_mm_dd']='YYYY-MM-DD';
$hesklang['results_page']='results per page';
$hesklang['opened']='opened'; // The ticket has been OPENED
$hesklang['closed']='closed'; // The ticked has been CLOSED
$hesklang['ticket']='Ticket';
$hesklang['tickets']='Tickets';
$hesklang['ticket_been']='This ticket has been';
$hesklang['view_ticket']='View ticket';
$hesklang['open_tickets']='Open tickets';
$hesklang['remove_statement']='Remove &quot;Powered by&quot; statement';
$hesklang['support_remove']='Support PHPJunkyard, buy a Hesk license and you can remove the &quot;Powered by Help desk software Hesk&quot; copyright statement from your helpdesk';
$hesklang['click_info']='Click here for more info';
$hesklang['stay_updated']='Stay updated';
$hesklang['join_news']='Join PHPJunkyard FREE newsletter and you will be notified about new scripts, new versions of the existing scripts and other important news from PHPJunkYard';
$hesklang['rate_script']='Rate this script';
$hesklang['please_rate']='If you like this script please rate it or even write a review at';
$hesklang['new_reply_staff']='New reply to your support ticket';
$hesklang['reply_added']='Reply added';
$hesklang['reply_submitted']='Your reply was submitted';
$hesklang['ticket_marked']='This ticket has been marked';
$hesklang['ticket_status']='Ticket status';
$hesklang['replies']='Replies';
$hesklang['date']='Date';
$hesklang['email']='E-mail';
$hesklang['ip']='IP';
$hesklang['message']='Message';
$hesklang['add_reply']='Add reply';
$hesklang['close_this_ticket']='Close this ticket';
$hesklang['change_priority']='Change priority to';
$hesklang['attach_sign']='Attach signature';
$hesklang['profile_settings']='Profile settings';
$hesklang['submit_reply']='Submit reply';
$hesklang['support_panel']='Support panel';
$hesklang['ticket_trackID']='Ticket tracking ID';
$hesklang['c2c']='Click to continue';
$hesklang['tickets_deleted']='Tickets deleted';
$hesklang['num_tickets_deleted']='<b>%d</b> tickets have been deleted';
$hesklang['tickets_found']='Tickets found';
$hesklang['found_num_tickets']='Found <b>%d</b> tickets. Pages:';
$hesklang['confirm_del_cat']='Are you sure you want to remove this category?';
$hesklang['cat_intro']='Here you are able to manage categories. Categories are useful
for categorizing tickets by relevance (for example &quot;Sales&quot;,
&quot;Hardware problems&quot;, &quot;PHP/MySQL problems&quot; etc) and for
assigning users to categories (for example that your sales person can only view
tickets posted to &quot;Sales&quot; category)';
$hesklang['cat_name']='Category name';
$hesklang['remove']='Remove';
$hesklang['add_cat']='Add new category';
$hesklang['max_chars']='max 40 chars';
$hesklang['create_cat']='Create category';
$hesklang['ren_cat']='Rename category';
$hesklang['to']='to';
$hesklang['cat_added']='Category added';
$hesklang['cat_name_added']='Category %s has been successfully added';
$hesklang['cat_renamed']='Category renamed';
$hesklang['cat_renamed_to']='Selected category has been successfully renamed to';
$hesklang['cat_removed']='Category removed';
$hesklang['cat_removed_db']='Selected category has been successfully removed from the database';
$hesklang['sure_remove_user']='Are you sure you want to remove this user?';
$hesklang['manage_users']='Manage users';
$hesklang['users_intro']='Here you are able to manage users who can login to the admin panel and
answer tickets. Administrators can view/edit tickets in any category and have access
to all functions of the admin panel (manage users, manage categories, ...) while
other users may only view and reply to tickets within their categories.';
$hesklang['yes']='YES';
$hesklang['no']='NO';
$hesklang['edit']='Edit';
$hesklang['add_user']='Add new user';
$hesklang['req_marked_with']='Required fields are marked with';
$hesklang['real_name']='Real name';
$hesklang['allowed_cat']='Allowed categories';
$hesklang['signature_max']='Signature (max 255 chars)';
$hesklang['sign_extra']='HTML code is not allowed. Links will be clickable.';
$hesklang['create_user']='Create user';
$hesklang['editing_user']='Editing user';
$hesklang['user_added']='User added';
$hesklang['user_added_success']='New user %s with password %s has been successfully added';
$hesklang['profile_updated']='Profile updated';
$hesklang['profile_updated_success']='User profile has been successfully updated';
$hesklang['user_removed']='User removed';
$hesklang['sel_user_removed']='Selected user has been successfully removed from the database';
$hesklang['profile_for']='Profile for';
$hesklang['new_pass']='New password';
$hesklang['update_profile']='Update profile';
$hesklang['notify_new_posts']='Notify me of new tickets and posts within my categories';
$hesklang['profile_updated']='Profile updated';
$hesklang['profile_updated_success']='Your profile has been successfully updated';
$hesklang['view_profile']='View profile';
$hesklang['new_reply_ticket']='New reply to support ticket';
$hesklang['new_ticket_submitted']='New support ticket submitted';
$hesklang['user_profile_updated_success']='This user profile has been updated successfully';
$hesklang['printer_friendly']='Printer friendly version';
$hesklang['end_ticket']='--- End of ticket ---';

/* CUSTOMER INTERFACE */
$hesklang['your_ticket_been']='Your ticket has been';
$hesklang['view_your_ticket']='View your ticket';
$hesklang['submit_ticket']='Submit a ticket';
$hesklang['sub_ticket']='Submit ticket';
$hesklang['sub_support']='Submit a support ticket';
$hesklang['use_form_below']='Please use the form below to submit a ticket. Required fields are marked with';
$hesklang['before_submit']='Before submitting please make sure of the following';
$hesklang['all_info_in']='All necessary information has been filled out';
$hesklang['all_error_free']='All information is correct and error-free';
$hesklang['we_have']='We have';
$hesklang['recorded_ip']='recorded as your IP Address';
$hesklang['recorded_time']='recorded the time of your submission';
$hesklang['open_ticket']='Open a new ticket';
$hesklang['view_existing']='View existing ticket';
$hesklang['save_changes']='Save changes';
$hesklang['reply_submitted']='Reply submitted';
$hesklang['reply_submitted_success']='Your reply to this ticket has been successfully submitted';
$hesklang['view_your_ticket']='View your ticket';
$hesklang['ticket_received']='Your support ticket received';
$hesklang['ticket_submitted']='Ticket submitted';
$hesklang['ticket_submitted_success']='Your ticket has been successfully submitted! Ticket ID';
$hesklang['your_ticket']='Your ticket';

/* ADDED IN HESK VERSION 0.94 */
$hesklang['check_updates']='Make sure you always have installed the latest version of Hesk!';
$hesklang['check4updates']='Check for updates';
$hesklang['open']='New';
$hesklang['wait_reply']='Waiting reply';
$hesklang['wait_staff_reply']='Waiting reply from staff';
$hesklang['wait_cust_reply']='Waiting reply from customer';
$hesklang['replied']='Replied';
$hesklang['closed']='Resolved';
$hesklang['last_update']='Last update';
$hesklang['last_replier']='Last replier';
$hesklang['staff']='Staff';
$hesklang['customer']='Customer';
$hesklang['archived']='Archived';
$hesklang['close_selected']='Mark selected tickets Resolved';
$hesklang['execute']='Execute';
$hesklang['saved_replies']='Canned responses';
$hesklang['manage_saved']='Canned responses';
$hesklang['manage_intro']='Here you can add and manage canned responses. These are commonly used replies which are more or less the same for every customer. You should use canned responses to avoid typing the same reply to different customers numerous times.';
$hesklang['saved_title']='Canned response title';
$hesklang['no_saved']='No canned responses';
$hesklang['delete_saved']='Are you sure you want to delete this canned response?';
$hesklang['new_saved']='Add or Edit a canned response';
$hesklang['canned_add']='Create a new canned response';
$hesklang['canned_edit']='Edit selected canned response';
$hesklang['saved_title']='Title (max 50 chars)';
$hesklang['save_reply']='Save response';
$hesklang['saved']='Response saved';
$hesklang['your_saved']='Your canned response has been saved for future use';
$hesklang['ent_saved_title']='Please enter reply title';
$hesklang['ent_saved_msg']='Please enter reply message';
$hesklang['saved_removed']='Canned response removed';
$hesklang['saved_rem_full']='Selected canned response has been removed from the database';
$hesklang['clip_alt']='This post has attachments';
$hesklang['attachments']='Attachments';
$hesklang['accepted_types']='Accepted file types';
$hesklang['max_file_size']='Max. file size';
$hesklang['fill_all']='Missing required field';
$hesklang['file_too_large']='Your file %s is too large';
$hesklang['type_not_allowed']='Invalid file type (%s)';
$hesklang['cannot_move_tmp']='Cannot move file to the attachments folder, please check your server path settings';
$hesklang['created_on']='Created on';
$hesklang['add_archive']='Add to archive';
$hesklang['remove_archive']='Remove from archive';
$hesklang['added_archive']='Added to archive';
$hesklang['removed_archive']='Removed from archive';
$hesklang['added2archive']='Ticket has been added to archive';
$hesklang['removedfromarchive']='Ticket has been removed from archive';
$hesklang['tickets_closed']='Tickets closed';
$hesklang['num_tickets_closed']='<b>%d</b> tickets have been closed';
$hesklang['select_saved']='Select a canned response';
$hesklang['select_empty']='Select / Empty';
$hesklang['insert_special']='Insert special tag (will be replaced with customer info)';
$hesklang['move_to_catgory']='Move ticket to';
$hesklang['move']='Move';
$hesklang['select']=' - Select - ';
$hesklang['moved']='Ticket moved';
$hesklang['moved_to']='This ticket has been moved to the new category';
$hesklang['licensed']='Licensed version';
$hesklang['licensed_to']='This copy of Hesk is licensed to';
$hesklang['url']='URL';
$hesklang['all_not_closed']='All but closed';
$hesklang['disp_only_archived']='Display only archived tickets';
$hesklang['search_only_archived']='Search only within archived tickets';
$hesklang['chg_all']='Change all';
$hesklang['settings']='Settings';
$hesklang['settings_intro']='Use this tool to configure your help desk. For more information about all settings and options click the help sign or refer to the readme.htm file.';
$hesklang['all_req']='All fields (except disabled ones) are required!';
$hesklang['wbst_title']='Website title';
$hesklang['wbst_url']='Website URL';
$hesklang['email_sup']='Support e-mail';
$hesklang['email_wm']='Webmaster e-mail';
$hesklang['email_noreply']='No reply e-mail';
$hesklang['hesk_url']='Hesk URL';
$hesklang['hesk_title']='Hesk title';
$hesklang['max_listings']='Listings per page';
$hesklang['hesk_lang']='Language';
$hesklang['print_size']='Print font size';
$hesklang['debug_mode']='Debug mode';
$hesklang['on']='ON';
$hesklang['off']='OFF';
$hesklang['use_secimg']='Use anti-SPAM image';
$hesklang['secimg_no']='Not available';
$hesklang['attach_use']='Use attachments';
$hesklang['attach_num']='Number per post';
$hesklang['attach_size']='File size limit (Kb)';
$hesklang['attach_type']='Allowed file types';
$hesklang['custom_use']='Enable custom fields';
$hesklang['custom_place']='Custom field location';
$hesklang['place_after']='After Message';
$hesklang['place_before']='Before Message';
$hesklang['custom_f']='Custom field';
$hesklang['custom_u']='Use this field';
$hesklang['custom_r']='Required field (uncheck for optional field)';
$hesklang['custom_n']='Field name';
$hesklang['custom_l']='Maximum length (chars)';
$hesklang['hesk_path']='System/root path';
$hesklang['db_host']='Database host';
$hesklang['db_name']='Database name';
$hesklang['db_user']='Database username';
$hesklang['db_pass']='Database password';
$hesklang['err_sname']='Please enter your website title';
$hesklang['err_surl']='Please enter your website URL. Make sure it is a valid URL (start with http:// or https://)';
$hesklang['err_supmail']='Please enter a valid support e-mail';
$hesklang['err_wmmail']='Please enter a valid webmaster e-mail';
$hesklang['err_nomail']='Please enter a valid noreply e-mail';
$hesklang['err_htitle']='Please enter the title of your support desk';
$hesklang['err_hurl']='Please enter your Hesk folder url. Make sure it is a valid URL (start with http:// or https://)';
$hesklang['err_spath']='Please enter the system (root, server) path to Hesk folder';
$hesklang['err_lang']='Please select Hesk language';
$hesklang['err_nolang']='The language file specified doesn\'t exist in the languag folder! Make sure the file is uploaded before changing the language setting.';
$hesklang['err_max']='Please enter maximum listings displayed per page';
$hesklang['err_psize']='Please enter the print font size';
$hesklang['err_dbhost']='Please enter your MySQL database host';
$hesklang['err_dbname']='Please enter your MySQL database name';
$hesklang['err_dbuser']='Please enter your MySQL database username';
$hesklang['err_dbpass']='Please enter your MySQL database password';
$hesklang['err_dbconn']='Could not connect to MySQL database using provided information! Please double-check your database settings';
$hesklang['err_dbsele']='Could not select MySQL database, please double-check database NAME';
$hesklang['err_custname']='Please enter name(s) for selected optional field(s)';
$hesklang['err_openset']='Can\'t open file <b>hesk_settings.inc.php</b> for writing. Please CHMOD this file to 666 (rw-rw-rw-)';
$hesklang['set_saved']='Settings saved';
$hesklang['set_were_saved']='Your settings have been successfully saved';
$hesklang['sec_img']='Security image';
$hesklang['sec_enter']='Please enter the number displayed above';
$hesklang['sec_miss']='Please enter the security number';
$hesklang['sec_wrng']='Wrong security number';
$hesklang['submit_problems']='Please go back and correct the following problems';
$hesklang['cat_order']='Category order';
$hesklang['reply_order']='Canned response order';
$hesklang['move_up']='Move up';
$hesklang['move_dn']='Move down';
$hesklang['cat_move_id']='Missing category ID';
$hesklang['reply_move_id']='Missing canned response ID';
$hesklang['forgot_tid']='Forgot tracking ID?';
$hesklang['tid_mail']='Please enter your e-mail address and your ticket IDs will be sent to you';
$hesklang['tid_send']='Send me my tracking ID';
$hesklang['tid_not_found']='No tickets with your e-mail address were found';
$hesklang['tid_email_subject']='Support ticket reminder';
$hesklang['tid_sent']='Tracking ID sent';
$hesklang['tid_sent2']='An e-mail with details about your tickets has been sent to your address';
$hesklang['check_spambox']='Be sure to also check for the email inside your SPAM/Junk mailbox!';
$hesklang['reply_not_found']='Canned response not found';
$hesklang['check_status']='Checking status of required files and folders';
$hesklang['exists']='Exists';
$hesklang['no_exists']='Doesn\'t exist';
$hesklang['writable']='Writable';
$hesklang['not_writable']='Not writable';
$hesklang['disabled']='disabled';
$hesklang['e_settings']='You will not be able to save your settings unless this file is writable by the script. Please refer to the readme file for further instructions!';
$hesklang['e_attdir']='You will not be able to file attachments unless this exists and is writable by the script. Please refer to the readme file for further instructions!';
$hesklang['e_save_settings']='Unable to save your settings because <b>hesk_settings.inc.php</b> file is not writable by the script.';
$hesklang['e_attach']='Disabled because your <b>attachments</b> directory is not writable by the script.';
$hesklang['tickets_on_pages']='%d tickets displayed on %d pages. Jump to page'; // First %d is replaced with number of tickets, second %d with number of pages
$hesklang['go']='Go';

/* DO NOT CHANGE BELOW */
if (!defined('IN_SCRIPT')) {echo "No syntax errors detected in $_SERVER[PHP_SELF]";exit();}
?>
Avatar billede strych9 Praktikant
21. juli 2007 - 23:46 #1
Hvis du ville give 450 + moms pr time for oversættelsesarbejde så ville jeg eller en anden også blive glad. ;)
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
22. juli 2007 - 00:18 #2
Ja, det vil du sikkert. 450 + moms i timen. (ikke fra mig af)
Arbejdet bære lønnen i sig selv.

Så klarer jeg mig med den engelske udgave.
Avatar billede strych9 Praktikant
22. juli 2007 - 00:52 #3
Nååååh ok.
Jamen så kan du da komme over og samle dræbersnegle op i min have, og så skal jeg sørge for at du får lidt Eksperten point. Arbejdet bærer jo lønnen i sig selv... eller noget ;)
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
22. juli 2007 - 01:23 #4
Det er bare i orden kammerat. (Griner)
Du ligger bare en skinne med salt, det dræber dræbersnegle.

Nej spøg til side.
Avatar billede cronick Nybegynder
22. juli 2007 - 02:39 #5
Naivt spørgsmål - og så er det endda sat til 15 point.. :P
Avatar billede xcb Nybegynder
23. juli 2007 - 20:43 #6
Det ville da være lidt nemmere hvis man skulle oversætte det at se den kontekst det skal bruges i for fx Go kan betyde flere ting alt afhængig i hvilken sammenhæng det bruges.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
25. juli 2007 - 12:04 #7
jeg vil! skriv din mail, så oversætter jeg den gerne! (ikke noget spam, bare rolig!)
Avatar billede cronick Nybegynder
26. juli 2007 - 03:21 #8
the_painter - ifølge eksperten's brugerbetingelser, skal svaret lægges frit til skue for alle .. med andre ord, bør du altså oversætte hele smøren her, så vi alle kan se det.. :)
Avatar billede strych9 Praktikant
26. juli 2007 - 06:13 #9
Om ikke andet giver det mere fornuft at du sender den danske oversættelse til PHPJunkyard.com i stedet for til pkpedersen. Så kan alle bruge den i fremtiden, inklusive ham.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
26. juli 2007 - 08:59 #10
jamen så lægger jeg hele lortet ud her:)
Og gerne LIDT mere end 15 point tak. Det er MEGET MEGET LIDT for at oversætte mere end tusind ord!
? php * * Sprog fil nemlig Helpdesk

programmel Hesk * Sprog : Engelsk HESK

Gengivelse : 0.94 @ April 23, 2007 * SPROG

FIL Gengivelse : 0.94.1 @ April 25, 2007 *

Forfatter : Klemen Opstandelse

(http:/www.PHPJunkyard.com) */

hesklang 'ENCODING' 'ISO -8859-1'; * FEJL

Beskeder */ hesklang 'cant_connect_db'

'Can't \ sammenknytte hen til database! ';

hesklang 'invalid_action' 'Invalid aktionen

; hesklang 'select_username' 'Please sluttet

jeres username' ; hesklang 'enter_pass'

'Please postere jeres password ; hesklang

'cant_sql' 'Can't \ effektuere SQL' ;

hesklang 'contact_webmsater' 'Please

informere webmaster at' ; hesklang

'mysql_said' 'MySQL sagde ;

hesklang 'wrong_pass' 'forkert password ;
hesklang 'session_expired' 'Your samling har

udløbet , behage login benytter den skema
nedenunder.';
hesklang 'attempt' 'Invalid prøve! ';

hesklang 'not_authorized_tickets' 'You er

ikke autoriseret hen til se på lod i

indeværende kategori! ';
hesklang 'must_be_admin' 'You er ikke

autoriseret hen til se på indeværende side!

Hen til se på indeværende side jer skal være

journaliseret i nemlig en administrator ;
hesklang 'no_session' 'Can't \ opståen en ny

samling! '; hesklang 'error' 'Error' ;

hesklang 'int_error' 'Internal skrift fejl ;

hesklang 'no_trackID' 'No inddeling ID' ;
hesklang 'no_selected' 'No lod udsøgt , ikke

noget hen til fjerne ; hesklang

'id_not_valid' 'This er langt fra lovlig ID'

; hesklang 'enter_id' 'Please postere

inddeling ID' ;
hesklang 'enter_name' 'Please postere

aftager benævne ;
hesklang 'enter_date' 'Please postere den

aldersbestemme jer ville gerne ransage i' ;
hesklang 'date_not_valid' 'This er langt fra

lovlig aldersbestemme. Behage postere

aldersbestemme i ÅÅÅÅ MM DD b format ;
hesklang 'enter_cat_name' 'Please postere

kategori benævne ; hesklang 'no_cat_id' 'No

kategori ID' ;
hesklang 'cant_del_default_cat' 'You kan

ikke fjerne den standard kategori , jer

kunne bare omdøbe it' ; hesklang

'no_valid_id' 'No lovlig bruger ID' ;
hesklang 'user_not_found' 'User ikke oprette

; hesklang 'enter_real_name' 'Please postere

bruger sand benævne ; hesklang

'enter_valid_email' 'Please postere en

lovlig e - indlevere henvende ;
hesklang 'enter_username' 'Please postere

username ( login ); hesklang 'asign_one_cat'

'Please asign bruger hen til al mindst sig

kategori! '; hesklang 'signature_long' 'User

signatur er ligeledes længe! Behage limitere

den signatur hen til 255 karakterer ;

hesklang 'password_not_valid' 'Password skal

stå i mindst 5 karakterer længe og kunne

bare omfatte breve ( en z,A Z ) og cifre

(0-9'); hesklang 'confirm_user_pass' 'Please

bevidne rigtigheden af password ; hesklang

'passwords_not_same' 'The to passwords

noterede er ikke den samme! ';
hesklang 'cant_del_admin' 'You kan ikke

fjerne den standard administrator! ';

hesklang 'cant_del_own' 'You kan ikke fjerne

den gennemsnit du er journaliseret i nemlig!

'; hesklang 'enter_your_name' 'Please

postere jeres benævne ; hesklang

'enter_message' 'Please postere jeres besked

; hesklang 'sel_app_cat' 'Please sluttet den

passende kategori ; hesklang

'sel_app_priority' 'Please sluttet den

passende prioritet ; hesklang

'enter_ticket_subject' 'Please postere jeres

lod sag ; hesklang

'user_not_found_nothing_edit' 'User ikke

oprette eller ikke noget hen til lave om på

;
ADMIN Bedømmelseskomite */ hesklang

'admin_login' 'Admin login ; hesklang

'administrator' 'Administrator' ; hesklang

'login' 'Login' ; hesklang 'user' 'User' ;

hesklang 'username' 'Username' ; hesklang

'pass' 'Password' ; hesklang 'confirm_pass'

'Confirm password ; hesklang 'logged_out'

'Logged out' ; hesklang 'logout' 'Logout' ;

hesklang 'logout_success' 'You nyde blevet

med held journaliseret ud! '; hesklang

'click_login' 'Click her ovre hen til login

; hesklang 'back' 'Go igen ;
hesklang 'displaying_pages' 'Displaying bd b

lod. Sider :; hesklang 'trackID' 'Tracking

ID' ; hesklang 'timestamp' 'Timestamp' ;

hesklang 'name' 'Name' ; hesklang 'subject'

'Subject' ; hesklang 'status' 'Status' ;

hesklang 'priority' 'Priority' ;
hesklang 'open' 'Open' ; Lukke op Status

hesklang 'open_action' 'Open lod ; Lukke op

Aktionen hesklang 'close' 'Closed' ;

Slutning Status hesklang 'close_action'

'Close lod ; Slutning Aktionen hesklang

'any_status' 'Any status ;
hesklang 'high' 'High' ; hesklang 'medium'

'Medium' ; hesklang 'low' 'Low' ; hesklang

'del_selected' 'Delete udsøgt lod ; hesklang

'main_page' 'Main side ;
hesklang 'manage_users' 'Manage brugers

hesklang 'manage_cat' 'Manage kategorier

hesklang 'profile' 'Your gennemsnit hesklang

'show_tickets' 'Show lod hesklang 'sort_by'

'Sort by' hesklang 'date_posted' 'Date sende

hesklang 'category' 'Category' hesklang

'any_cat' 'Any kategori ;
hesklang 'order' 'Order' ; hesklang

'ascending' 'ascending' ; hesklang

'descending' 'descending' ; hesklang

'display' 'Display' ; hesklang

'tickets_page' 'tickets per side ; hesklang

'find_ticket' 'Find lod ; hesklang

'find_ticket_by' 'Find en lod by' ; hesklang

'yyyy_mm_dd' 'YYYY MM DD' ;
hesklang 'results_page' 'results per side ;

hesklang 'opened' 'opened' ; Den lod er

blevet Anlagde hesklang 'closed' 'closed' ;

Den lod er blevet Sluttet hesklang 'ticket'

'Ticket' ; hesklang 'tickets' 'Tickets' ;

hesklang 'ticket_been' 'This lod har blevet

; hesklang 'view_ticket' 'View lod ;

hesklang 'open_tickets' 'Open lod ;
hesklang 'remove_statement' 'Remove drevet

af angivelse ; hesklang 'support_remove'

'Support PHPJunkyard , indkøbe en Hesk

licens og jer kunne ophæve den drevet af

Hjælp pult programmel Hesk copyright

angivelse af jeres helpdesk' ; hesklang

'click_info' 'Click her ovre om mere info ;

hesklang 'stay_updated' 'Stay opdateret ;

hesklang 'join_news' 'Join PHPJunkyard

OMKOSTNINGSFRIT nyhedsbrev og jer vil være

anmeldt omkring ny manuskripter , ny

versioner i den nærværende manuskripter og

anden betydelig nyheder af PHPJunkYard' ;
hesklang 'rate_script' 'Rate indeværende

skrift ; hesklang 'please_rate' 'If jer på

denne måde skrift behage sats sig eller selv

skriv en anmelde at' ; hesklang

'new_reply_staff' 'New besvare jeres

opbakning lod ; hesklang 'reply_added'

'Reply tilføjede ; hesklang

'reply_submitted' 'Your replik var

indleveret ; hesklang 'ticket_marked' 'This

lod er blevet mærket ; hesklang

'ticket_status' 'Ticket status ; hesklang

'replies' 'Replies' ;
hesklang 'date' 'Date' ; hesklang 'email' 'E

- indlevere ; hesklang 'ip' 'IP' ; hesklang

'message' 'Message' ; hesklang 'add_reply'

'Add replik ; hesklang 'close_this_ticket'

'Close indeværende lod ; hesklang

'change_priority' 'Change prioritet to' ;

hesklang 'attach_sign' 'Attach signatur ;

hesklang 'profile_settings' 'Profile

opsætning ;
hesklang 'submit_reply' 'Submit replik ;

hesklang 'support_panel' 'Support

bedømmelseskomite ; hesklang

'ticket_trackID' 'Ticket inddeling ID' ;

hesklang 'Click hen til fortsætte ; hesklang

'tickets_deleted' 'Tickets overstreget ;

hesklang 'num_tickets_deleted' 'bd b lod

nyde blevet overstreget ; hesklang

'tickets_found' 'Tickets oprette ; hesklang

'found_num_tickets' 'Found bd b lod. sider
hesklang 'confirm_del_cat' 'Are jer sikker

jer ville gerne ophæve indeværende kategori?

'; hesklang 'cat_intro' 'Here du er

købedygtig lede kategorier. Kategorier er

nyttig nemlig categorizing lod af relevans (

for eksempel salg , hardware problematik PHP

MySQL problematik og lignende ) og nemlig

bestemmer brugernes hen til kategorier ( for

eksempel at jeres salg pågældende kunne bare

se på
lod sendt hen til salg kategori ); hesklang

'cat_name' 'Category benævne ; hesklang

'remove' 'Remove' ; hesklang 'add_cat' 'Add

ny kategori ; hesklang 'max_chars' 'max 40

karakterer ; hesklang 'create_cat' 'Create

kategori ; hesklang 'ren_cat' 'Rename

kategori ; hesklang 'to' 'to' ;
hesklang 'cat_added' 'Category tilføjede ;

hesklang 'cat_name_added' 'Category s er

blevet med held tilføjede ; hesklang

'cat_renamed' 'Category omdøbt ; hesklang

'cat_renamed_to' 'Selected kategori er

blevet med held omdøbt to' ; hesklang

'cat_removed' 'Category fjernet ;
hesklang 'cat_removed_db' 'Selected kategori

er blevet med held fjernet af den database ;

hesklang 'sure_remove_user' 'Are jer sikker

jer ville gerne ophæve indeværende bruger?

'; hesklang 'manage_users' 'Manage brugers ;

hesklang 'users_intro' 'Here du er

købedygtig lede brugernes hvem kunne login

hen til den admin bedømmelseskomite og

besvare lod. Administratorer kunne se på /

redigere lod i hvilken som helst kategori og

have adgang til hen til al funktioner i den

admin bedømmelseskomite ( lede brugernes ,

lede kategorier ,. ) samtidigt med at anden

brugernes må bare se på og besvare lod inde

deres kategorier ;
hesklang 'yes' 'YES' ; hesklang 'no' 'NO' ;

hesklang 'edit' 'Edit' ; hesklang 'add_user'

'Add ny brugers ; hesklang 'req_marked_with'

'Required felter er mærket hos ; hesklang

'real_name' 'Real benævne ; hesklang

'allowed_cat' 'Allowed kategorier ; hesklang

'signature_max' 'Signature max 255

karakterer ); hesklang 'sign_extra' 'HTML

kode er ikke tilladt. Golfbane vil være

clickable.'; hesklang 'create_user' 'Create

brugers ; hesklang 'editing_user' 'Editing

brugers ; hesklang 'user_added' 'User

tilføjede ;
hesklang 'user_added_success' 'New bruger s

hos password s er blevet med held tilføjede

; hesklang 'profile_updated' 'Profile

opdateret ; hesklang

'profile_updated_success' 'User gennemsnit

er blevet med held opdateret ; hesklang

'user_removed' 'User fjernet ; hesklang

'sel_user_removed' 'Selected bruger er

blevet med held fjernet af den database ;

hesklang 'profile_for' 'Profile for' ;

hesklang 'new_pass' 'New password ; hesklang

'update_profile' 'Update gennemsnit ;
hesklang 'notify_new_posts' 'Notify mig i ny

lod og opstille inde mig kategorier ;

hesklang 'profile_updated' 'Profile

opdateret ; hesklang

'profile_updated_success' 'Your gennemsnit

er blevet med held opdateret ; hesklang

'view_profile' 'View gennemsnit ;
hesklang 'new_reply_ticket' 'New besvare

opbakning lod ; hesklang

'new_ticket_submitted' 'New opbakning lod

indleveret ; hesklang

'user_profile_updated_success' 'This bruger

gennemsnit er blevet opdateret med held ;

hesklang 'printer_friendly' 'Printer

kammeratlig gengivelse ; hesklang

'end_ticket' ]='- Enden på legen lod ';
* AFTAGER Grænseflade */ hesklang

'your_ticket_been' 'Your lod har blevet ;

hesklang 'view_your_ticket' 'View jeres lod

; hesklang 'submit_ticket' 'Submit en lod ;

hesklang 'sub_ticket' 'Submit lod ; hesklang

'sub_support' 'Submit en opbakning lod ;
hesklang 'use_form_below' 'Please hjælp den

skema nedenstående hen til indgive en lod.

Krævede felter er mærket hos ; hesklang

'before_submit' 'Before indsendelse behage

sikre i den næste ; hesklang 'all_info_in'

'All nødvendig information er blevet fyldte

out' ; hesklang 'all_error_free' 'All

information er berigtige og fejl -

omkostningsfrit ; hesklang 'we_have' 'We

nyde ; hesklang 'recorded_ip' 'recorded

nemlig jeres IP Henvende ; hesklang

'recorded_time' 'recorded den gang i jeres

hengivelse ;
hesklang 'open_ticket' 'Open en ny lod ;

hesklang 'view_existing' 'View nærværende

lod ; hesklang 'save_changes' 'Save

forandringer ; hesklang 'reply_submitted'

'Reply indleveret ; hesklang

'reply_submitted_success' 'Your besvare

indeværende lod er blevet med held

indleveret ; hesklang 'view_your_ticket'

'View jeres lod ; hesklang 'ticket_received'

'Your opbakning lod indkomne ; hesklang

'ticket_submitted' 'Ticket indleveret ;
hesklang 'ticket_submitted_success' 'Your

lod er blevet med held indleveret! Lod ID' ;

hesklang 'your_ticket' 'Your lod ;

* TILFØJEDE I HESK GENGIVELSE 0.94 */

hesklang 'check_updates' 'Make sikker jer

altid nyde installeret den senest gengivelse

i Hesk! '; hesklang 'Check nemlig updaterer

; hesklang 'open' 'New' ; hesklang

'wait_reply' 'Waiting replik ; hesklang

'wait_staff_reply' 'Waiting replik af

medarbejderne ; hesklang 'wait_cust_reply'

'Waiting replik af aftager ; hesklang

'replied' 'Replied' ; hesklang 'closed'

'Resolved' ; hesklang 'last_update' 'Last

opdatere ; hesklang 'last_replier' 'Last

besvaret ; hesklang 'staff' 'Staff' ;
hesklang 'customer' 'Customer' ; hesklang

'archived' 'Archived' ; hesklang

'close_selected' 'Mark udsøgt lod Løst ;

hesklang 'execute' 'Execute' ; hesklang

'saved_replies' 'Canned svar ; hesklang

'manage_saved' 'Canned svar ;
hesklang 'manage_intro' 'Here jer kunne

sammenlægge og lede fuld svar. Disse er

sædvanligvis anvendte svarer hvilke er der

er måde med det den samme nemlig al mulig

aftager. Jer burde hjælp fuld svar hen til

undgå maskinskrivning den samme besvare

anderledes kunders talrig gange ; hesklang

'saved_title' 'Canned svar titel ; hesklang

'no_saved' 'No fuld svar ;
hesklang 'delete_saved' 'Are jer sikker jer

ville gerne fjerne indeværende fuld svar? ';

hesklang 'new_saved' 'Add eller Redigere en

fuld svar ; hesklang 'canned_add' 'Create en

ny fuld svar ; hesklang 'canned_edit' 'Edit

udsøgt fuld svar ; hesklang 'saved_title'

'Title max 50 karakterer ); hesklang

'save_reply' 'gem svar ;
hesklang 'saved' 'Response oplagt ; hesklang

'your_saved' 'Your fuld svar er blevet

oplagt nemlig senere use' ; hesklang

'ent_saved_title' 'Please postere replik

titel ; hesklang 'ent_saved_msg' 'Please

postere replik besked ; hesklang

'saved_removed' 'Canned svar fjernet ;

hesklang 'saved_rem_full' 'Selected fuld

svar er blevet fjernet af den database ;

hesklang 'clip_alt' 'This opstille har

tilbøjeligheder ; hesklang 'attachments'

'Attachments' ;
hesklang 'accepted_types' 'Accepted fil

typer ; hesklang 'max_file_size' 'Max. fil

nummer ; hesklang 'fill_all' 'Missing

krævede ager ; hesklang 'file_too_large'

'Your fil s er ligeledes stor ; hesklang

'type_not_allowed' 'Invalid fil skrive s' );

hesklang 'cannot_move_tmp' 'Cannot skridt

fil hen til den tilbøjeligheder omslag ,

behage indskrive jeres styreenhed bane

opsætning ; hesklang 'created_on' 'Created

on' ; hesklang 'add_archive' 'Add hen til

arkiv ;
hesklang 'remove_archive' 'Remove af arkiv ;

hesklang 'added_archive' 'Added hen til

arkiv ; hesklang 'removed_archive' 'Removed

af arkiv ; hesklang 'Ticket er blevet

tilføjede hen til arkiv ; hesklang

'removedfromarchive' 'Ticket er blevet

fjernet af arkiv ; hesklang 'tickets_closed'

'Tickets sluttet ; hesklang

'num_tickets_closed' 'bd b lod nyde blevet

sluttet ; hesklang 'select_saved' 'Select en

fuld svar ; hesklang 'select_empty' 'Select

Indholdsløs ;
hesklang 'insert_special' 'Insert speciel

etiket ( vil være erstattet hos aftager info

); hesklang 'move_to_catgory' 'Move lod to'

; hesklang 'move' 'Move' ; hesklang 'select'

]=' Sluttet '; hesklang 'moved' 'Ticket

flyttet ; hesklang 'moved_to' 'This lod er

blevet flyttet hen til den ny kategori ;

hesklang 'licensed' 'Licensed gengivelse ;
hesklang 'licensed_to' 'This afskrift i Hesk

er bevilget to' ; hesklang 'url' 'URL' ;

hesklang 'all_not_closed' 'All men sluttet ;

hesklang 'disp_only_archived' 'Display bare

arkiveret lod ; hesklang

'search_only_archived' 'Search bare inde

arkiveret lod ; hesklang 'chg_all' 'Change

all' ; hesklang 'settings' 'Settings' ;

hesklang 'settings_intro' 'Use indeværende

værktøj hen til konfigurere jeres hjælp

pult. Om mere oplysning om al opsætning og

valgmuligheder falde i hak den hjælp påtegne

eller omtale den readme.htm fil ;
hesklang 'all_req' 'All felter ( bortset

uarbejdsdygtig ones ) er krævede! ';

hesklang 'wbst_title' 'Website titel ;

hesklang 'wbst_url' 'Website URL' ; hesklang

'email_sup' 'Support e - indlevere ;

hesklang 'email_wm' 'Webmaster e - indlevere

; hesklang 'email_noreply' 'No replik e -

indlevere ;
hesklang 'hesk_url' 'Hesk URL' ; hesklang

'hesk_title' 'Hesk titel ; hesklang

'max_listings' 'Listings per side ; hesklang

'hesk_lang' 'Language' ; hesklang

'print_size' 'Print skrifttype nummer ;

hesklang 'debug_mode' 'Debug måde ;
hesklang 'on' 'ON' ; hesklang 'off' 'OFF' ;

hesklang 'use_secimg' 'Use anti SPAM billed

; hesklang 'secimg_no' 'Not anvendelig ;

hesklang 'attach_use' 'Use tilbøjeligheder ;

hesklang 'attach_num' 'Number per opstille ;

hesklang 'attach_size' 'File nummer limitere

Kb' ); hesklang 'attach_type' 'Allowed fil

typer ;
hesklang 'custom_use' 'Enable skik og brug

felter ; hesklang 'custom_place' 'Custom

ager placering ; hesklang 'place_after'

'After Besked ; hesklang 'place_before'

'Before Besked ; hesklang 'custom_f' 'Custom

ager ; hesklang 'custom_u' 'Use indeværende

ager ; hesklang 'custom_r' 'Required ager

uncheck nemlig valgfri ager ); hesklang

'custom_n' 'Field benævne ; hesklang

'custom_l' 'Maximum længde ( karakterer );
hesklang 'hesk_path' 'System / rod bane ;

hesklang 'db_host' 'Database vært ; hesklang

'db_name' 'Database benævne ; hesklang

'db_user' 'Database username' ; hesklang

'db_pass' 'Database password ; hesklang

'err_sname' 'Please postere jeres website

titel ;
hesklang 'err_surl' 'Please postere jeres

website URL. Sikre den er en lovlig URL (

opståen hos http:/ eller https :/)';

hesklang 'err_supmail' 'Please postere en

lovlig opbakning e - indlevere ; hesklang

'err_wmmail' 'Please postere en lovlig

webmaster e - indlevere ; hesklang

'err_nomail' 'Please postere en lovlig

noreply e - indlevere ; hesklang

'err_htitle' 'Please postere den titel i

jeres opbakning pult ; hesklang 'err_hurl'

'Please postere jeres Hesk omslag url. Sikre

den er en lovlig URL ( opståen hos http:/

eller https :/)'; hesklang 'err_spath'

'Please postere den ordning ( rod ,

styreenhed ) bane hen til Hesk omslag ;

hesklang 'err_lang' 'Please sluttet Hesk

sprog ; hesklang 'err_nolang' 'The sprog fil

nærmere angivet gør ikke \ eksisterer i den

sprog omslag! Sikre den fil er sendt i

nærværelse af skiftende den sprog nedgang ;
hesklang 'err_max' 'Please postere maksimum

listninger displayed per side ; hesklang

'err_psize' 'Please postere den optage

skrifttype nummer ; hesklang 'err_dbhost'

'Please postere jeres MySQL database vært ;

hesklang 'err_dbname' 'Please postere jeres

MySQL database benævne ; hesklang

'err_dbuser' 'Please postere jeres MySQL

database username' ;
hesklang 'err_dbpass' 'Please postere jeres

MySQL database password ; hesklang

'err_dbconn' 'Could ikke sammenknytte hen

til MySQL database benytter hvis eller

information! Behage runde - indskrive jeres

database opsætning ; hesklang 'err_dbsele'

'Could ikke sluttet MySQL database , behage

runde - indskrive database Benævne ;

hesklang 'err_custname' 'Please postere

navne () nemlig udsøgt valgfri felter ();

hesklang 'err_openset' 'Can't \ lukke op fil

b nemlig det at skrive. Behage CHMOD

indeværende fil hen til rw rw rw -)';

hesklang 'set_saved' 'Settings oplagt ;
hesklang 'set_were_saved' 'Your opsætning

nyde blevet med held oplagt ; hesklang

'sec_img' 'Security billed ; hesklang

'sec_enter' 'Please postere den antal

displayed ovenfor ; hesklang 'sec_miss'

'Please postere den sikkerhed antal ;

hesklang 'sec_wrng' 'Wrong sikkerhed antal ;

hesklang 'submit_problems' 'Please gå

tilbage og berigtige den næste problematik ;

hesklang 'cat_order' 'Category opstille ;

hesklang 'reply_order' 'Canned svar opstille

;
hesklang 'move_up' 'Move up' ; hesklang

'move_dn' 'Move nede ; hesklang

'cat_move_id' 'Missing kategori ID' ;

hesklang 'reply_move_id' 'Missing fuld svar

ID' ; hesklang 'forgot_tid' 'Forgot

inddeling ID? '; hesklang 'tid_mail' 'Please

postere jeres e - indlevere henvende og

jeres lod IDs vil afgå hen til du ville ;

hesklang 'tid_send' 'Send mig mig inddeling

ID' ; hesklang 'tid_not_found' 'No lod hos

jeres e - indlevere henvende var oprette ;

hesklang 'tid_email_subject' 'Support lod

rykkerbrev ; hesklang 'tid_sent' 'Tracking

ID afsendte ;
hesklang 'An e - indlevere hos detaljer

omkring jeres lod er blevet afsendte hen til

jeres henvende ; hesklang 'check_spambox'

'Be sikker hen til ligeledes indskrive

nemlig den email i jeres SPAM / Skrammel

postkasse! '; hesklang 'reply_not_found'

'Canned svar ikke oprette ; hesklang

'check_status' 'Checking status i krævede

filer og omslag ; hesklang 'exists' 'Exists'

;
hesklang 'no_exists' 'Doesn't \ eksisterer ;

hesklang 'writable' 'Writable' ; hesklang

'not_writable' 'Not writable' ; hesklang

'disabled' 'disabled' ; hesklang

'e_settings' 'You vil ikke være i stand til

opspare jeres opsætning hvis ikke

indeværende fil er writable af den skrift.

Behage omtale den readme fil nemlig nærmere

ordrer! '; hesklang 'e_attdir' 'You vil ikke

være i stand til fil tilbøjeligheder hvis

ikke indeværende eksisterer og er writable

af den skrift. Behage omtale den readme fil

nemlig nærmere ordrer! ';
hesklang 'e_save_settings' 'Unable hen til

opspare jeres opsætning fordi b fil er ikke

writable af den skrift ; hesklang 'e_attach'

'Disabled fordi jeres battachments b

bibliotek er ikke writable af den skrift ;

hesklang 'tickets_on_pages' 'd % lod

displayed oven på d sider. Hoppe hen til

side ; Først d er erstattet hos antal i lod

, other d hos sidetal hesklang 'go' 'Go' ;
* LAVE IKKE LAVE OM PÅ Nedenstående */ selv

om (! defined'IN_SCRIPT' ()) { echo " ikke

syntaks fejl opdaget i _SERVER PHP_SELF ]";

udgang ();}?
Avatar billede tha_painter Nybegynder
26. juli 2007 - 08:59 #11
sådan du!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. juli 2007 - 09:49 #12
Arh, det lugter gevaldigt meget af at du bare har kørt hele molevitten gennem en en online automatoversætter, hvilket giver en umådeligt dårlig oversættelse.

Eksempelvis oversættes teksten herunder:

"You will not be able to file attachments unless this exists and is writable by the script. Please refer to the readme file for further instructions!"

til dette krims-krams:

"You vil ikke være i stand til fil tilbøjeligheder hvis ikke indeværende eksisterer og er writable af den skrift. Behage omtale den readme fil nemlig nærmere ordrer!"

...har du selv prøvet at læse det? :-)
Avatar billede tha_painter Nybegynder
26. juli 2007 - 11:00 #13
Du har så meget ret Lars Holmgaard!  :)
Men ingen andre gad, så det er da bedre end ingenting (faktisk forstod jeg bedre den engelske udgave ,))
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. juli 2007 - 13:35 #14
Luret! :-))

De automatiske oversættere er gode til at man lige kan få en fornemmelse af, hvad det handler om. Jeg kan fx. ikke et ord fransk, men en autooversættelse til engelsk gør at jeg nemt kan forstå meningen. Det er dog meget grimt engelsk, der kommer frem. ;-)
Avatar billede tha_painter Nybegynder
26. juli 2007 - 15:12 #15
haha
Avatar billede pkpedersen Nybegynder
30. juli 2007 - 13:35 #16
Ja, den er ikke serlig godt oversat, men painter her er der 15 point til dig.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
05. august 2007 - 09:27 #17
tusind tak :))
Avatar billede euhp Nybegynder
12. august 2007 - 10:35 #18
pkpedersen

Arbejde bærer ikke en sk.. løn i sig selv når vi snakker IT arbejde. Den typiske sats er 6-800 kroner i timen. Kan du ikke sluge det så er du ikke realistisk...
Avatar billede Danbert Nybegynder
09. juli 2011 - 22:54 #19
Oversætter tager som regel cirka 400 DKK / time se f.eks ham her http://www.bratcher.dk der tilbyder oversættelse til engelsk