Avatar billede killernet Nybegynder
22. juli 2007 - 20:11 Der er 3 kommentarer

Rollercoaster tycoon 3 Cdkey

Hej hjælp

Jeg er kommet til at smide min rollercoaster tycoon 3 cdkey væk er det mulig at den er genmt på cdrommen eller skal man ud og købe spillet igen.
Avatar billede gurly Praktikant
22. juli 2007 - 23:08 #1
det tror jeg ikke at du skal regne med, de brænder vist alle cd´erne ens, og koden er så et klistermærke på coveret, så de let kan lave dem forskellige ?
har du stadig spillet instaleret på en pc ?
for så findes koden jo i registringsdatabasen
Avatar billede unkn0wn Nybegynder
01. august 2007 - 19:18 #2
Jeg har selv spillet og en cd-key, men jeg ved ikke om jeg må give den til andre
Avatar billede gurly Praktikant
01. august 2007 - 23:54 #3
unkn0wn >

Det må du ikke i følge reglerne her på experten, det føre som minimum til advarsel eller lukning af din profil.

hvis spillet er af nyere dato, så er det muligvis også af typen, som efter at du har indtastet koden, så går spillet online og tjekker koden.
og bliver koden brugt til mange instalationer, så resikere du at de blacklister koden