Avatar billede goofy75 Nybegynder
24. juli 2007 - 10:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup Exec 11d - exchange 2003

Server 2003R2_SP1
Exchange 2003_SP2
Backup Exec 11d_b7170

Jeg har tidligere brugt Backup Exec 8, 9 og 10... ...efter at backup serveren gik ned her for noget tid siden er den blevet reinstalleret og fået den nye version 11d lagt ind - så langt så godt! (Den har også opgraderet agenten på exchange serveren, lige som de tidligere versioner også opdateret denne...)

Problemet opstår når jeg vil vælge hvilke mail mapper der skal laves backup af, her kan jeg *kun* vælge INFORMATION STORE (altså alle), det punkt jeg tidligere har haft med "exchange" hvor jeg kunne vælge de enkelte postkasser er væk :(

Nogen som har oplevet dette og evt. kan forklare hvorfor - eller skulle jeg bare fortælle Veritas (nu Symantec) at de kan tage deres møg og stikke op hvor solen ikke skinner?
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2007 - 18:46 #1
det er kun muligt at vælge exchange store. hvis du skal kunne restore enkeltdele af exchnage store skal du blot sætte flueben ved "enable the restore of individual mail messages and folders" mener jeg det er, under Microsoft exchange i backup job'et.

Husk der må ikke køres backup med advanced open file af exchange store hvis du skal kunne restore hele exchange store.
Avatar billede goofy75 Nybegynder
30. juli 2007 - 11:31 #2
Dette flueben er sat som default, men det gør ingen forskel, har stadig kun adgang til INFORMATION STORE når jeg vil lave en backup  -  i de tidligere versioner kunne jeg uden problemer se alles post mapper under backup og restore...

*hjælp* :(
Avatar billede goofy75 Nybegynder
31. juli 2007 - 23:44 #3
On the Tools menu, click Options.
On the properties pane, under Job Defaults, click Microsoft Exchange.
Check Enable legacy mailbox support (not recommended - use Information Store instead).
Click OK.
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2007 - 18:49 #4
det er jo netop det der er fidusen ved 11d, du kan nøjes med backup af exchange store og undgå dobbeltbackup. du skal jo have backup af hele exchange store for hurtigt at kunne lave recovery, jeg tror ikke det er særlig smart at skulle lave recovery med at restore på postkasse niveau