Avatar billede face Nybegynder
26. juli 2007 - 11:11 Der er 1 løsning

Erstatning for Real Magic Xcard

Hejsa,

Da Xcard (mpeg kort) efter hånden har et par år på bagen bliver det ikke supporteret af sigmadesigns i Vista, er der nogen der kender et kort som kan afløse det, og som har et effektivt "on screen display"
Da jeg er lidt bagud på fjernsyns området bruger jeg stadigvæk kun SVHS.

Jeg ønsker et kort som kan vise ting på fjernsynet, samtidigt med at man bruger computeren til noget andet. Dvs den skal ikke vise skrivebordet, men en OSD menu på fjernsynet.

Jeg er nu ked af hvis Xcard bliver aflivet - Kanon kort - Måske ikke lige det bedste billed på tv'et men det virkede og var extremt nemt at bruge. (Hvis man købte TVedia programmet).

Håber der er nogen der kender til en god afløser.

Tak
/Face
Avatar billede face Nybegynder
11. juli 2008 - 11:27 #1
Nu har den her vist været åben længe nok...