Avatar billede sniperdot Nybegynder
28. juli 2007 - 14:44 Der er 4 kommentarer

Hvordan fjerne jeg scroll i internet explorer?

Hejsa, jeg arbejder lidt på min hjemmeside til mit studio: http://www.theshoemakerstudio.com
Jeg bruger for det meste Mozilla firefox når jeg surfer på internetted og laver hjemmesider. Og jeg har et lille problem med at min Iframe scroller til siden når jeg poster nyheder!
I firefox fungerer den så godt at den selv sætter Iframe texten op så den kan læses og kun scroller op og ned. Men i internet explorer ser texten rodet ud og den scroller lidt til siden.
Hvordan fixer jeg det? Og det skal helst kun gælde for hvis personen bruger Internet explorer.
hvis nogen kunne sette koden i for mig, Iframen skulle kunne "vis kilde" :)
Avatar billede oskar Nybegynder
28. juli 2007 - 16:45 #1
Hos mig ser det fuldstændig ens ud i IE7, Firefox og Firefox med IE Tab (som er en IE6 extension.
Avatar billede olebole Juniormester
29. juli 2007 - 01:13 #2
<ole>

1) Vend lige dine slashes i dit iframe-tag (du er på WWW - ikke din lokale windows-PC):
    src="Iframe_sites\ENG\news.asp" >> src="Iframe_sites/ENG/news.asp"

2) Prøv i dine iframe-dokumenter at skrive (i din CSS-kode):

html, body {
    overflow-x: hidden;
    overflow-y: auto;
}

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
29. juli 2007 - 01:14 #3
2) >> altså i de dokumenter, du loader i iframe'en  ;o)
Avatar billede sniperdot Nybegynder
30. juli 2007 - 06:56 #4
Ja, texten blev en smule rodet, men det løste mit problem :)
Tak skal du ha!
Kann du lave et svar så du kann få dine points?
Olebole altså