Avatar billede webnoob Nybegynder
29. juli 2007 - 15:46 Der er 9 kommentarer

IIS 6.0 og 2 sites med hver sin .NET version

Kan jeg sætte min webserver op til og køre 2 sites med hver sin .NET version?

Jeg har prøvet og skifte version på et site med så kan et andet site ikke vises.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. juli 2007 - 17:31 #1
de skal køre i hver sin application pool
Avatar billede webnoob Nybegynder
29. juli 2007 - 17:52 #2
hvordan gør jeg det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. juli 2007 - 17:58 #3
Hmm, tjah, et eller andet sted i IIS-administration. Du opretter en ny Application Pool, og ... ja, jeg husker det ikke så præcist...
Avatar billede webnoob Nybegynder
29. juli 2007 - 20:51 #4
det er jo ikke til megen hjælp. :)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
30. juli 2007 - 09:44 #5
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
19. oktober 2007 - 00:55 #6
sorry jeg har været længe om det, for det må vi jo nok erkende jeg har været. Men nu har jeg oprettet en ny application og nu kan jeg godt komme ind på mit site som er kodet med asp.net 2.0 men jeg kan ikke komme ind på mit site der er kodet med asp.net 1.0
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
19. oktober 2007 - 00:57 #7
glem postet, det skulle åbenbart tage 10 min for at loade sitet firste gang efter den nye applicationspool blev oprettet.

lig et svar.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. oktober 2007 - 08:29 #8
Jeg samler slet ikke på point, tak.

10 minutter lyder i overkanten .... ? En hel del faktisk ...
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
19. oktober 2007 - 09:04 #9
det kan også godt være at det kun er 5 min og måske endda mindre