Avatar billede hutchicutt Nybegynder
01. august 2007 - 12:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genvejstasker virker ikke mere!

Mine genvejstasker (bruger kun kopier og klistre ind) virker ikke mere! (Dette efter at jeg væltede et glas vin ned i tastaturet, skyllede det godt og grundigt under bruseren og derefter tørrede det i solen. Alt andet virker fint.
Har set på andre spørgsmål og udklipsholder ER markeret i kontrolpanelet. Nogle idéer? Er det brusebadet eller noget andet? :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
01. august 2007 - 13:05 #1
Har du prøvet begge kontrol-taster?
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
05. august 2007 - 23:24 #2
Undskyld sent svar! Jeg får åbenbart ikke en mail mere, når nogen har svaret på mine spørgsmål.
NU har jeg prøvet begge kontrol-taster - samme resultat, de virker ikke...
Avatar billede hcars Novice
05. august 2007 - 23:36 #3
Så kan du jo bruge den gamle genvej for at sætte ind:

shift + insert

og højreklik + o for at kopiere.

Der er også en højrekliksknap på tastaturet. Den sidder mellem den højre Windowsknap og den højre Ctrl-knap. Den åbner også for mulighederne klip, kopier og sæt ind.
Avatar billede hcars Novice
10. august 2007 - 06:45 #4
Knock-knock.
så er der gået 5 dage.
Lukketid??