Avatar billede hacicambaz Nybegynder
01. august 2007 - 17:39 Der er 7 kommentarer

Paypal Hjælp - Enter Expanded Use Number

Hej Eksperter jeg har brug for jeres hjælp jeg ved ikke hvad jeg skal her:
Expanded Use Number: ???? (four digits)

hvor kan jeg se det "Expanded Use Number"???
When you began enrollment in PayPal's Expanded Use Program, we charged a 12.50 DKK fee to your card.

Please check your credit card statement (monthly transaction history) online or when it arrives in the mail from the credit card issuer. On this statement, you will see a 12.50 DKK charge from PayPal. Next to this charge you will see the 4-digit Expanded Use Number, which can be found directly before the word PAYPAL. Note that it may take 3-4 working days for the number to appear on your statement.

Please enter your unique Expanded Use Number below:
Credit Card:

Expanded Use Number: ???? (four digits)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. august 2007 - 17:44 #1
På dit kontoudtog eller netbank for dit kreditkort finder du posteringen med paypal, og finder det 4 cifrede nummer de be'r om. Det taster du så ind på paypal.com

Det siges her på eksperten, at et VISA-kort-kontoudtog ikke altid viser de 4 cifre. Jeg har aldrig prøvet med VISA, men har nu aldrig haft problemer med et Mastercard.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2007 - 17:45 #2
Ellers kontakt din bank, de kan oplyse nummeret.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2007 - 17:47 #3
Avatar billede ravnemor Juniormester
01. august 2007 - 18:02 #4
Jeg har visa electron i Nordea, og jeg havde ikke problemer med at se numrene da jeg fik paypal
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
01. august 2007 - 18:03 #5
Ellers kontakt din bank, de kan oplyse nummeret: jeg har nordea og de har ingen samarbejde med paypal.

Nordeas tlf support bad undertagnede om at ringe til PBS så kunne jeg få udleveret min  4  cifret kode der fra...

jeg har så efetr følgende ringet til PBS for at få min 4 cifre... Og da de bedet undertegned eom at ringe til min egen bank og be dem om at ringe til PBS for de vidst jo ikke om det var mig der var kort indehaver...
Og jeg ringer igen til banken og forklaret problematikket.... (bla bla bla)

Og de kunne ringe til nogen steder, hvis jeg skulle få mit fire cifre så skulle jeg kontakte min egen bank filial.. så skulle de nok ringe til PBS...  (bla bla bla)

Og det sjoveste er filialen har lukket nu (*GH*)

Så der er ikke andet end at vente til i morgen. Jeg håber der er nogen fra filialen der kan hjælpe mig....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. august 2007 - 19:46 #6
Ja, jeg synes egentlig også nogle af de VISA-kort man hører om, blot fjerner oplysninger om transaktionen, som kun kan gøre det vanskeligere at identificere om kortet er blevet misbrugt. Jeg havde et VISA-dankort engang, men smed det ud fordi det var for svært at se om beløbene passede. Ikke alle VISA-kort er dog sådan, mener jeg at vide. Men det løser ikke dit problem ;(
Avatar billede ravnemor Juniormester
02. august 2007 - 18:05 #7
jeg har nordea og de har ingen samarbejde med paypal.

Jamen paypal kan godt overføre penge til din konto, når du har registreret dit kort hos paypal. Har du gjort det ?

Har du netbank ? Så tjek din konto og find beløbet på 12,50 kr.

Hvis du ikke har netbank, så gå ned i banken med dit kort, og bed om at få en kontoudskrift.