Avatar billede molle2002 Nybegynder
01. august 2007 - 21:08 Der er 3 kommentarer

Webløsning hvem kan/vil ?

Hej Eksperter

Jeg søger en til at lave en website til mig, der skal være en shop inkluderet, og mit budget til hjemmesiden er ikke voldsomt stort, da jeg hellere vil bruge penge på andre områder.

Håber på at finde en som kan hjælpe mig til rimelige penge.

Molle@anka.dk - eller skriv her i tråden, helst mail.

Mvh. Morten.
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. august 2007 - 13:07 #1
Prøv giv en defination af hvad et begrænset budget er, så er jeg sikker på du får mange henvendelser.

Jeg tror mange afholder sig fra at kontakte dig fordi der findes mange der tror de kan få lavet større hjemmesider for et par hundrede kroner.

Har du ikke ret mange penge bør du nok kigge på www.dandomain.dk eller www.scannet.dk hvor opstartsopmkostningerne ikke er særlig store men hvor du iistedet betaler et månedlig beløb
Avatar billede euhp Nybegynder
12. august 2007 - 10:31 #2
Molle,

Send en beskrivelse + kravsspecifikation til peter (at) pehrson (dot) dk ...

Jeg kan godt hjælpe dig... men ikke for et par hundrede kroner... men et par tusind...
Avatar billede ghost21 Nybegynder
14. august 2007 - 20:37 #3
Hej Morten

Jeg vil også meget gerne vide hvor meget dit budget rækker til, og vil også sige at du får svært ved at få det billigt hvis du vil have shop og det hele med. Jeg vil nok også forslå dig fx www.scannet.dk - Hvor du som sagt skal betale et mdr. beløb i stedet for.

Men du er meget velkommen til at skrive en mail til mig eller tilføje mig på msn, så vi kan aftale nærmere.

Mail: kundeservice@onlinecoachen.com
Msn: tosa20@hotmail.com