Avatar billede azez Nybegynder
02. august 2007 - 19:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Finde bredden på fx. div som er sat med auto width

ja som titlen antyder...

jeg har en div som har auto bredde... og den her bredde kunne jeg så godt tænke mig at vide?

need details?
Avatar billede jwulff Nybegynder
02. august 2007 - 20:52 #1
så skulle bredden gerne passe til indholdet af tabellen. Du kan sætte en min eller max bredde med:

min-width:10px;
max-width:100px;
Avatar billede azez Nybegynder
02. august 2007 - 20:54 #2
ja sorry... jeg har fixet det så det ikke er en div... det er nu en span i en div... på den måde kan jeg se at den span jeg har ikke fylder hele div...

Min kode er sådan her...
<div style="width:600px;overflow:hidden;border:solid 1px black;position:relative;top:75px;left:140px; text-align:right;">
    <span id="scroller" onclick="alert(this.ClientWidth)" style="border:solid 1px black;position:relative;left:0;;">2323fafadasdasdasdsad</span>
</div>

vil bare vide hvor stor den span er ? bør jeg ikke kunne få det afvide
Avatar billede azez Nybegynder
02. august 2007 - 20:59 #3
hehe har løst det... this.offsetWidth
hehe
Avatar billede azez Nybegynder
24. oktober 2007 - 08:30 #4
lukker