Avatar billede xnk Nybegynder
05. august 2007 - 17:34 Der er 9 kommentarer

Fladskærm fra føtex ! hjælp

Hey alle sammen jeg håber i kan hjælpe mig

Jeg sidder med denne uges avis fra føtex, hvor de på bagsiden har et 32 tommer LCD TV på tilbud til 5.499. Er der nogen der ved om det er noget værd? Ville være en stor hjælp hvis i lige gad og kigge..
05. august 2007 - 17:43 #1
Avatar billede xnk Nybegynder
05. august 2007 - 17:45 #2
første side.. avis side.
Avatar billede xnk Nybegynder
05. august 2007 - 17:46 #3
Sony 32” LCD TV
Model KDL-32U2000. HD Ready. Digital
TV-tuner. Opløsning 1366 x 768. Kontrast
1200:1. Lysstyrke 450cd/m2. Synsvinkel
178 x 178. Tekst-TV med 700 siders
hukommelse. OSD. 2 scarttilslutninger.
HDMI indgang. føtex normalpris 7999
Avatar billede steffansp Nybegynder
05. august 2007 - 18:24 #4
En par test:
http://ekstrabladet.dk/forbrug/test/article244409.ece
http://gear.comon.dk/index.php/review/show/id=1938

Pris på nettet:
http://hifipriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=189&Sort=Wanted&Soegeord=%22KDL%2D32U2000%22&chkSoegSaetning=on
sølv=5339kr
sort=5899kr
sort2=5949kr

Har selv lige købt et hd tv (samsung le32m87bd til 7500kr) og er selv meget tilfreds med den..
Så vidt jeg kan se på den her sony, så er det ikke topmodelen. Jeg mener den hedder Dxxxx. Alene det siger lidt, da dette er en nedskrabet model Og normalt siger man at kontrast forholdet skal være så stort som muligt - denne har kun 1200:1, meget lidt.
jeg kan ikke sige om du skal købe den, da jeg ikke har set den i aktion. Dette er næsten et krav før man køber tv. For er du selv tilfreds med billed? Kan du leve med det? Eller sætter økonomien grænser? Sådanne ting skal du først og fremmest finde ud af. Og lige en ting til sidst, normalt er Føtex ikke "professionel" forhandler at fjernsyn/it osv. og derfor ikke sælger den bedste kvalitet. Dette er i hvert fald min mening, og husk hvis du synes at billedet ser godt ud så skal du måske købe det og derfor skal du ikke høre på andre folks meninger, da det er din egen du skal bruge..
Håber det hjalp lidt, ellers kan du læse de to test jeg har vedlagt..
Avatar billede xnk Nybegynder
05. august 2007 - 18:31 #5
Okay :).. Men altså jeg har en 5000 kroner ( jeg for 10% rabat i føtex) så det er hvad jeg vil give! Er dette tv så EFTER DIN MENING optimalt til de penge
Avatar billede steffansp Nybegynder
05. august 2007 - 19:35 #6
Jeg har lidt svært ved at give min mening på det, har jo ikke set det overhovedet. Såvidt jeg kan læse mig til skulle der være lidt problemer med farverne og lidt for "billigt" finish i forhold til hvad sony ellers plejer at lave. Men ellers er sony jo kendt for at lave nogle gode lcd-tv.

Dette er en kommentar fra edbpriser:
Dette TV har både analog og digital tuner, og så er det billigt, grundene til jeg købte dette TV. For billigt, desværre. Billedekvaliteten på det analoge input er for dårlig synes jeg. På det digitale er det OK. Sammenlignet med andre fladskærms TV jeg siden har haft hjemme, er dette TV meget følsom over for et dårlig analog signal. OSD på skærmen er næsten for lille til man kan se det ordentlig på sofa-afstand. Jeg returnerede dette TV efter en uge.

Jeg har måske lidt samme mening.. pris og kvalitet hænger sammen.
Avatar billede xnk Nybegynder
05. august 2007 - 20:28 #7
Tak for alle de gode svar :) tager dem til eftertragtning
Avatar billede steffansp Nybegynder
06. august 2007 - 13:02 #8
Smider lige et svar også.. Og så held og lykke med dit køb..
Avatar billede gitrian Nybegynder
07. august 2007 - 12:25 #9
Elgiganten har det til 4799 kr., hvis du lige vil spare det ekstra, men det er Sonys bund-model og jeg ville ikke købe det.