Avatar billede gl_nok Nybegynder
08. august 2007 - 19:51 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

kan ikke komme på nettet

Efter en genstart har jeg et stort problem med min computer.
Jeg kan ikke komme på nettet.
Jeg kører vista og den fortæller mig netforbindelsen er fin, men jeg kan hverken bruge spil explorer eller mail. Dog kan mail godt sende men ikke modtage.
Jeg har fundet ud af at selve forbindelsen ikke fejler noget da jeg hvis jeg vælger konfigurer en forbindelse , opret forbindelse til internet og når jeg får beskedden at jeg allerede har forbindelse så kan jeg vælge sæg på internet nu og så¨virker msie fint.

Nogen der er stødt på det problem før .
Skal måske lige nævne jeg kører uden firewall men har tjekket og har ikke utøj på maskinen
Avatar billede corleonedk Nybegynder
08. august 2007 - 20:12 #1
Prøv at genindstaller driver til dit netkort.
Avatar billede j3ppah Novice
09. august 2007 - 11:11 #2
start -> programmer -> tilbehør -> Højre klik på kommandopromt -> kør som administrator -> skriv:
Netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
-> tryk enter...
Vent to sekunder så skriver den:
OK
Luk kommandopromten og nyd nettet...
Avatar billede j3ppah Novice
09. august 2007 - 11:11 #3
husk det er vigtigt du kører som administrator
Avatar billede gl_nok Nybegynder
09. august 2007 - 15:28 #4
fandt selv svaret.
Problemet lå i min antivirus NOD32
Avatar billede corleonedk Nybegynder
09. august 2007 - 18:19 #5
Aha men det var da fint du fik det løst ;)