Avatar billede heloo Nybegynder
09. august 2007 - 14:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

program til identifikation af spam

findes der nogle programmer som kan chekke html og give en spam score alt efter indholdet af html'en?

noget ala spamassaign bare til en win server?

f.eks en webservice man kan kalde eller ligende....
Avatar billede fixxxer Nybegynder
09. august 2007 - 14:44 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. august 2007 - 14:44 #2
Ikke helt men aligevel

Mcafee SiteAdvisor vil f.eks. advare dig når du søger i google. Alle links markeres med en rating grøn hvis sitet ikke indeholder noget farlitg, gul hvis der er småting, og rød hvis sitet er decideret fjentligt. Det er selvfølgelig ikke alle sites SiteAdvisor kender, men du kan bede den om at kontrollerer sites den ikke kender.

En rigtig god lille ting der spare for mange ærgelser