Avatar billede martinhrj Nybegynder
09. august 2007 - 17:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fang event når man klikker på valgte treenode

Hvis man klikker på en treenode, der allerede er valgt, bliver OnSelectedNodeChanged eventet ikke brugt. Hvilket event skal man fange?

Problemet er, at jeg får vist et søgeresultat, når der bliver klikket på en treenode. Men søgeresultatet bliver ikke vist, hvis den treenode jeg klikker på allerede er valgt.

På forhånd tak.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
09. august 2007 - 19:07 #1
Det kan man ikke umiddelbart. Normalt vil der ikke ske ændring i data når man vælger den allerede valgte node.
Avatar billede martinhrj Nybegynder
10. august 2007 - 08:21 #2
Argh! Det kan da ikke passe. Kan man så ikke fange et andet event... Så må jeg jo override OnUnLoad i stedet. Det passer mig altså ikke helt godt :(

Smid et svar, så får du point... (og tak for svaret, selvom jeg ikke brød mig om det ;-))
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
10. august 2007 - 15:52 #3
Du må evt bare lade være med at ændre data i page_load eller disable select på den valgte node.

svar :)