Avatar billede radion Nybegynder
10. august 2007 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WINXP - bat fil output til både skærm og fil

Hej eksperter

med kommandoen
dir>c:\bibstruktur.txt
får jeg skrevet dir output til filen bibstruktur.txt, men, intet til skærmen

er der nogen måde at skrive til BÅDE skærm og fil på samme tid, uden at skulle køre kommandoer 2 gange?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2007 - 02:18 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
22. september 2007 - 21:29 #2
OK ?
Avatar billede radion Nybegynder
22. september 2007 - 21:53 #3
ja for pokker, det beklager jeg, den har været smuttet :) tak for linket. Jeg endte med at droppe at skrive det ud til skærmen :)