Avatar billede kasperjensen Nybegynder
11. august 2007 - 01:14 Der er 2 kommentarer

Nyt hyggeligt samlings-sted

Hej folkens,

www.her.dk er et nyt hyggeligt samlingssted på nettet. henvender sig til "voksne" over 18 år.

Kunne godt tænke at, høre en masse ris og ros ang design og hvordan i syntes det er at, færdes på siden.
Hvad kunne mangle og hvad burde ændres efter jeres mening?

hilsen
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. august 2007 - 02:49 #1
Siden ser designmæssigt udmærket ud i min browser (IE 6).

Der kunne måske mangle noget der får besøgende til at tænke: "Wow, den her side må jeg bare besøge hver dag!". Jeg synes f.eks. ikke at det fremgår særligt tydeligt hvad siden vil (ud over en vag hentydning i "bag om"-afsnittet). Hvis det blot er en chat-debat-dating-side findes sådanne jo i forvejen. Så fordelene ved at vælge lige netop den side må du/I fremhæve tydeligere. Hvordan adskiller jeres ide sig f.eks. fra andre, lignende, etablerede sites på nettet? I et

I småtingsafdelingen ville jeg mene at det hedder "debatforum" (i ét ord) og "spillecafé" (ligeledes i ét ord).
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
11. august 2007 - 11:58 #2
Det er ikke en ny dating side - men mere en "fin ven" side. Også derfor der ikke er overstrøget med hjerter eller lign.

Og vil rette de små samlinger af ord