Avatar billede cybermike Nybegynder
11. august 2007 - 17:42 Der er 10 kommentarer

2 Logoer

Jeg har et par opgaver, den ene er med fuld betaling og den anden er for sjov :)

* Jeg har et hosting firma som skal have et nyt logo.
Det er den betalte opgave, budgettet ligger på et par tusind kroner. Jeg vil gerne have nogle forslag til logo før jeg vælger hvem der skal lave det.

* Jeg har en plan om et helt nyt site som skal bruge et flot logo.
Siden skal indeholde anmeldelse og diskution om nye faglige IT bøger, senere udvidere vi måske med fagbøger fra andre faggrupper.

Domænet er købt og skal nok blive offentligtgjort herinde såsnart det er gået igennem, indtil da kan vi kalde siden for "fagligheden.dk"

Der gives points og credits for opgave nummer 2, ingen points men derimod betaling for nummer 1.
Avatar billede hoeks Nybegynder
11. august 2007 - 20:17 #1
Hvad skal der stå på logoet ?
Jeg vil gerne lave et par forslag. Skriv evt en mail til rasmus_hoeks[at]hotmail.com, så sender jeg et forslag iaften
Avatar billede nqhr Nybegynder
12. august 2007 - 16:18 #2
Har du nogle bestemte farver som der skal gåes efter? og hvad skal der stå på logoet`?
Skriv en mail på nqhrdk@gmail.com.
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. august 2007 - 17:13 #3
Vil stadig gerne høre fra flere :)
Avatar billede mfs85 Nybegynder
13. august 2007 - 11:16 #4
Hvis du har yderliger indformationer så send også gerne en mail til mig på bnaa0005924@bolignet-aarhus.dk
Avatar billede mfs85 Nybegynder
13. august 2007 - 12:44 #5
bnaa0005924[at]bolignet-aarhus.dk

Jeg har et forslag klar. Skal bare vide hvem det skal sendes til.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
13. august 2007 - 21:56 #6
Hej Cybermike.
Du må gerne kontakte mig ang. logo på morten.flashnoob [snabel-a] gmail.com med detaljer om hvilke farver, forme etc. du gerne vil bruge. Så er jeg også klar på at lave et par forslag til dig :)
Avatar billede mfs85 Nybegynder
14. august 2007 - 10:26 #7
min mail virker muligvis ikke så vil høre om du har sendt mig en mail om hvordan jeg sender et forslag?
Avatar billede j3ppah Novice
22. august 2007 - 14:49 #8
Hvad skal der stå? farve tema? osv.

J3ppah[at]ofir.dk
Avatar billede j3ppah Novice
22. august 2007 - 14:54 #9
Doh forkert... J3ppah[at]Hotmail.com
Avatar billede levil Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:21 #10
Jeg vil også gerne bede om nogle oplysninger:
deistertal@gmail.com