Avatar billede bof Praktikant
11. august 2007 - 17:48 Der er 10 kommentarer

Adgang til CD-rom

Jeg har works8 liggende på en cd-rom, men nu får jeg at vide, at jeg ikke har adgang! (Win vista)
Avatar billede corleonedk Nybegynder
11. august 2007 - 18:40 #1
Kør setup med admin ret..Åbn cden i find setup filen,højreklik den og vælg run as admin.
Avatar billede bof Praktikant
12. august 2007 - 12:00 #2
Det er godt nok på for højt niveau for mig. Nogen letere
Avatar billede tiger_dk Mester
12. august 2007 - 12:07 #3
hvorfor er det svært, du skal logge dig på som Adminstrator !

Vælg Start-Log xxx af og log dig derefter på som adminstrator, hvad svært er der i det !
Avatar billede corleonedk Nybegynder
12. august 2007 - 16:46 #4
bof de ikke så svært som det lyder.Hvis du har cdén i dit drev,så gå til din computer i windows.Find dit cd drev og højrklik det og vælg explore,så du kan se alle filerne på cdén.Så finder du setup filen som jeg beskrev i mit svar,og gør som beskrevet der.
Avatar billede bof Praktikant
13. august 2007 - 15:51 #5
Det er ikke noget der hedder explore ved højreklik på cd-drevet. Og der er ikke nogen fil  der hedder setup på cd-rommen.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
13. august 2007 - 18:41 #6
Kan hedde noget andet på dansk.Og jo der ligger en setup/install eller autorun fil ellers kan den ikke installere.
Avatar billede bof Praktikant
14. august 2007 - 11:17 #7
Ja, det er nemlig problemet, den kan nemlig IKKE installere, efter jeg updaterede til Win Wista. Works8 er på harddisken, men tilsyneladende ikke installationsprogrammet, ellers er det godt gemt i en eller anden fil.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
14. august 2007 - 15:01 #8
Øhh hardisken siger du,nu jeg ikke helt med mere.Mener du at du havde det installeret på et andet drev eller hvad,og nu ikke kan starte works.
Avatar billede bof Praktikant
14. august 2007 - 19:27 #9
Da jeg  installardiskeerede win vista forsvandt HP recovery partitionen. Derfor kan jeg ikke starte works hverken fra h
Avatar billede bof Praktikant
14. august 2007 - 19:30 #10
Der gik kludder i svaret. Works er på harddisken og på en CD rom, men kan ikke installeres. Det jeg forsøger er, at flytte works fra CD rommen til harddisken, og her er det at jeg ikke har adgang til CD-rommen.