Avatar billede dktekno Nybegynder
12. august 2007 - 18:03 Der er 1 løsning

Video vises i dårlig kvalitet

Når jeg forsøger at afspille en video eller DVD på min computer, så vises det i ekstremt dårlig kvalitet. Det er lige sket. Jeg ved ikke hvordan. Jeg har ikke installeret noget specielt. Det skete nu her idag.

Det gælder for DVD, SVCD osv.

PowerDVD viser videoen, men i dårlig kvalitet, altså i dårlig opløsning. Windows Media Player giver mig kun lyd, men intet billede, kun sort skærm.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede dktekno Nybegynder
12. august 2007 - 18:32 #1
Det var en virus. Jeg disabledede en suspect video-cards driver.