Avatar billede trs Nybegynder
14. august 2007 - 09:35 Der er 2 kommentarer

Udskrivning i farver fra excel 2007

Når jeg skal udskrive et exceldokument i farver, kommer det ud i sort/hvid. I vis udskrift kommer det med farver. Jeg kan skrive ud i farver fra andre programmer. Det kommer også ud i farver hvis jeg bruger Excel 2003, men 2007 vil ikke. hvorfor???
(det er et netværk hvor nogle pc'er har Office 2003 og nogle Office 2007. som sagt er problemet kun i Office 2007 og kun Excel)
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
14. august 2007 - 16:45 #1
Har du forsøgt at gå ind i properties på printeren, for at se om den er indstillet til at skrive ud i sort/hvid eller farver?
Avatar billede trs Nybegynder
15. august 2007 - 08:56 #2
Den står som standart til sort/hvis, men vælger at de skal skrive i farver i egenskaber