Avatar billede trs Nybegynder
14. august 2007 - 09:35 Der er 2 kommentarer

Udskrivning i farver fra excel 2007

Når jeg skal udskrive et exceldokument i farver, kommer det ud i sort/hvid. I vis udskrift kommer det med farver. Jeg kan skrive ud i farver fra andre programmer. Det kommer også ud i farver hvis jeg bruger Excel 2003, men 2007 vil ikke. hvorfor???
(det er et netværk hvor nogle pc'er har Office 2003 og nogle Office 2007. som sagt er problemet kun i Office 2007 og kun Excel)
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
14. august 2007 - 16:45 #1
Har du forsøgt at gå ind i properties på printeren, for at se om den er indstillet til at skrive ud i sort/hvid eller farver?
Avatar billede trs Nybegynder
15. august 2007 - 08:56 #2
Den står som standart til sort/hvis, men vælger at de skal skrive i farver i egenskaber
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester