Avatar billede eyston Nybegynder
17. august 2007 - 09:39 Der er 4 kommentarer

Outlook Add-in

Jeg har en lille programmeringsopgave.

Jeg skal have lavet et Outlook Add-in der skal bruges i forbindelse med IP Telefoni.

Det kunne lave et opkald ud fra kontaktpersoner i Outlook, det skal være muligt både at vælge opkald ud fra alle felter i kontaktpersoner der indeholder telefonnumre (eks. mobil, firmamobil, hjemme osv).

Det eneste den skal gøre er at sende en url til Internet Explorer med http://TelefonIP/index.htm?number=xxxxxxxx, det skal derfor være muligt at kunne lagre ipadressen på telefonen samt portnummer i applikationen.

Applikationen skal være tilgængelig i Outlooks toolbar i kontaktpersoner før menuen Hjælp, den skal fungere ved at man venstreklikker på den kontaktperson man vil ringe op, derefter klikker man på add-in og en dropdown kommer ned hvor alle de numre den pågældende kontaktperson har er listet, ved klik på det pågældende nummer sendes URL til browser. Der skal i bunden af denne drop down være et punkt der hedder indstillinger til indtastning af ipadresse og portnummer (defaultport er 80) på telefon.

Den skal leveres klar til installation i Outlook. Synlige credits i programmet skal henvise til mig (Du får mere præcise detaljer) og ejerskabet at det programmerede overdrages til mig.

Hvad skal du have for at programmere det for mig? Du får samtidig gode point herinde.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. august 2007 - 09:48 #1
Husk, dobbeltspørgsmåf er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede eyston Nybegynder
17. august 2007 - 10:00 #2
Du har helt ret!
Avatar billede vallemanden Nybegynder
17. august 2007 - 10:51 #3
"Hvad skal du have for at programmere det for mig? Du får samtidig gode point herinde."

Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten.dk kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten.dk vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede tho-net Nybegynder
21. august 2007 - 20:45 #4
Hej

Det er et stykke tid siden jeg har været herinde, min tidligere bruger er også slettet, så jeg har tilladt mig og oprette en ny.

Hvis stadig du er interesseret i at få udviklet dit plugin så skriv til mig på tho-net@hotmail.com - så skal jeg give dig en fair pris på hvad jeg kan lave det for.

Mvh
Thomas