Avatar billede minus Nybegynder
17. august 2007 - 15:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design til Wow-forum

Hej, vil høre om der er en flink hoved derude, som gerne vil lave et hjemmeside-design til et wowforum.

Siden vil hedde wowtrade.dk, hvor det generelt går ud på at bygge/sælge/købe wow-accounts.

Jeg har ingen idéer lige selv, til inspiration, men tror at der findes uttallige wow-sider, som man kan google.

Takker på forhånd.
Avatar billede minus Nybegynder
17. august 2007 - 15:39 #1
Lidt inspiration kan fås her:

http://www.templatebase.de/gamer6_eng.html
Avatar billede rosenberg Nybegynder
17. august 2007 - 16:13 #2
Hej minus.
Jeg tror hvis dit budget til alt design er 200 point, at det ville være en god ide at se hvad der var af gratis ting på nettet...
ikke sikkert folk "gider" lave alt for dig for points ;)

http://www.clantemplates.com/free_templates
her ligger nogle...
måske nogle vil lave et topbanner til dig for 200 points !?

/rosenberg
Avatar billede ghost21 Nybegynder
18. august 2007 - 10:44 #3
tror også du skal regne med at ligge penge på bordet hvis du vil have det lavet
Avatar billede minus Nybegynder
18. august 2007 - 21:04 #4
Det blev til phpbb, template. Og endte med et logo jeg selv lavede..