Avatar billede tzr Nybegynder
20. august 2007 - 14:19 Der er 3 kommentarer

RewriteRule fejl i .htaccess

Jeg har følgende directives i min .htaccess fil:
RewriteEngine on
RewriteBase /
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule ^item(.*) index.php/item$1 [PT,L,QSA]
RewriteRule ^basket(.*) index.php/basket$1 [PT,L,QSA]
RewriteRule ^search(.*) index.php/search$1 [PT,L,QSA]

Det hele virker fint når jeg kører lokalt (Apache 2.0.55), men når jeg uploader den til min host (Apache 1.3.37) får jeg bare "No input file specified." tilbage.

Det lykkedes mig også at fiske denne fejl frem fra error log:
mod_rewrite: maximum number of internal redirects reached. Assuming configuration error. Use 'RewriteOptions MaxRedirects' to increase the limit if neccessary.

Jeg kan bare ikke se hvad problemet er. Er der nogle compatibility problemer her ?
Avatar billede tzr Nybegynder
20. august 2007 - 15:02 #1
nåja, og så lige for en god ordens skyld, så prøver jeg at rewrite url'en "/item" om til  "index.php/item"
Avatar billede showsource Seniormester
20. august 2007 - 19:16 #2
Jeg er ikke god til det regexp, men umiddelbart ville jeg forsøge med: ( utestet )

RewriteRule ^([/item/(.*)]+)$ /index.php/item/$1

Og om det er i din conf du skal rette, kan jeg heller ikke sige
Avatar billede showsource Seniormester
20. august 2007 - 19:17 #3
ehh,
"Jeg er ikke god til det regexp" => Jeg er OVERHOVEDET ikke god til det regexp