Avatar billede horny_j Nybegynder
22. august 2007 - 12:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire 9500 / ATI X 700 drivere til Windows XP

Hej
Jeg har lige formateret min kammerats Acer Aspire 9500
men jeg ka ikke få installeret ATI driveren den skriver nemlig ikke den ka finde hardwaren,

ATI VGA Driver 6.14.10.6553

Jeg har hentet driveren fra Acer ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/aspire_9500/driver/

jeg kan godt installere det Intel® 915GM integrated 3D graphics ....
men går ud fra det er bedst at bruge ATI driveren....

jeg har prøvet alt næsten, prøvet at installere begge på samme tid, og enkelvis, men intet gider..

har i forvejen installeret alle andre drivere, kun grafikkortet der ikke gider installeres :(

kan man ikke på en eller anden måde springe det check over så den bare ligger driverne ind ?

specifikationer på aspire 9500 ka ses her på side 27
ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/aspire_9500/manual/as9500_en.pdf

mvh Jonas m
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2007 - 13:52 #1
Den model findes med både onboard (Intel 915GM) og pci express x16 (X700(M26P)
"jeg kan godt installere det Intel® 915GM integrated 3D graphics ...."

Du har modellen med Intel grafikkort, så den er ok nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2007 - 19:55 #2
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=horny_j&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Husk gamle spørgsmål...

Og så er det man undrer sig over den gentagne ignorering af maíls fra eksperten...???
Der er bedt om respons i flere af dine spørgsmål, men det vælger du at ignorere...
Avatar billede horny_j Nybegynder
23. august 2007 - 22:52 #3
tak for hjælpen den kører nu,
undskylder er ikke så god til at se på tidligere indlæg herinde,
har det med at give op nogle gange :S
men ska nok prøve at være bedre til at holde øje med de indlæg jeg laver og afslutte dem :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2007 - 12:08 #4
Lyder ok :)

Tak for points :)