Avatar billede mhmadsen Nybegynder
23. august 2007 - 22:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Godt Køb ?

Har lige en pc i skal tage et kig på.. Ville høre om det er et godt køb eller om det kan gøres billigere ?

- INTEL CORE2DUO E6600, 4MB CACHE (CONROE)
- ASUS P5ND2-SE BUNDKORT, NVIDIA NFORCE
- 640MB DDR3 GEFORCE 8800GTS (2X DIGITAL DVI), NVIDIA
- 250GB SATAII HARDDISK, 7200RPM
- 2GB *DUALCHANNEL* DDR2 667MHZ RAM, PC5300 (2 LEDIGE RAM SOKLER)
- NEC DUALLAYER DVDBRÆNDER +/-
- 550W XILENCE (ATX 2.2) ULTRA STØJSVAG STRØMFORS.
- COOLERMASTER ELITE KABINET
- UNDERSTØTTER SATAII OG SATAII-RAID
- LPT PORT
- 6 USB PORTE (2 PÅ FRONT)
- LYDKORT (5.1 SURROUND I XP)
- 10/100/1000MBIT (GIGABIT) NETKORT (ADSL M.M...)
- SPDIF IN, SPDIF OUT

Pris 6499,- KR.

RIS / ROS :b

TAK
Avatar billede knix Nybegynder
23. august 2007 - 23:15 #1
Lyder som en meget fair pris, hvis den er samlet. Der hvor jeg plejer at handle ville det koste ca 6300 + omkostninger ved at samle den, hvis det var løsdelesbestilling. Kan selfølelig variere lidt at efter hvad det er for nogle producenter på grafikkort og ram.    Alt i alt kan det ikke gøres meget billigere, især ikke set i betragtning af besværret :)

Btw, fed kommentar med der er LPT Port ;) - Mon de løb tør for ideér til ting at skrive i annoncen
Avatar billede egr_sli Nybegynder
24. august 2007 - 01:38 #2
jeg har nogle bemærkninger:
1. Strømforsyningen er ikke af speciel høj kvalitet, og meget billig!
2. Rammene kunne godt være 800mhz/pc-6400 i sådan en maskine!
3. CPU-køling? er det bare den medfølgende køler, for den bør skiftes ud efter min mening!

ellers en fin maskine.
Avatar billede mhmadsen Nybegynder
24. august 2007 - 14:39 #3
Super :b .. Tak for svarene..