Avatar billede netrotten88 Nybegynder
25. august 2007 - 21:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Popup vindu men link til det vindu den bliv åbent fra

Hej Experter

Jeg ved ikke om det er den rigtig gruppe jeg skrier det her i men nu prøver jeg her først ;-)

Jeg har en web shop hvor folk kan klikke på et billede af den vare de ser på når de klikker på billet kommer der et popup vindu frem med et støre billede af varen

Det jeg godt vil have lavet er en "Tilføj til indkøbskurv" knap i det popup vindu men problemmet er hvordan jeg få den til at åben linket i det rigtig vindu altså det vindu popup vinduet bliv åbent fra er der nogen der ved hvordan man kan lave dette ???
Avatar billede olebole Juniormester
25. august 2007 - 22:21 #1
<ole>

Ikke uden at vide, hvad der præcist skal gøres i hoveddokumentet  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede netrotten88 Nybegynder
25. august 2007 - 22:30 #2
Den skal bare sende dette link til hoveddokumentet "product_info.php?products_id=VareNummer"
Avatar billede olebole Juniormester
25. august 2007 - 23:23 #3
opener.location.href = "product_info.php?products_id=VareNummer";
Avatar billede netrotten88 Nybegynder
26. august 2007 - 00:49 #4
Takker ;-)

Smid et svar
Avatar billede olebole Juniormester
26. august 2007 - 01:27 #5
Selvtak  ;o)