Avatar billede shjorth Nybegynder
26. august 2007 - 13:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede script

Hejsa

Jeg har ledt efter et script på diverse forums, men kan ikke lige finde nóget. Måske er der nogen her som kender et sted.

Det jeg skal bruge er en række med billeder (ligesom på en filmrulle) hvor man kan trykke på en knap, og køre ned/op i filmrullen.
Det skal altså være placeret i højre side på min side, hvor man så kan scrolle billederne igennem (uden at skulle opdatere siden).

Er der nogen der kender til sådan noget?

Mange tak :)
Avatar billede efes Nybegynder
28. august 2007 - 10:28 #1
Hejsa

Jeg ved ikke helt, om dette er hvad du søger, men du kan prøve med JAlbum, og så se om du kan finde (eller selv designe) et passende skin.

http://jalbum.net

Mvh
Efes
Avatar billede shjorth Nybegynder
04. september 2007 - 02:39 #2
Hejsa.
Det lykkedes mig at lave det jeg ville have i flash.
Du må endelig skrive hvis du vil have point :)
Avatar billede olebole Juniormester
04. september 2007 - 12:53 #3
<ole>

Smart! ... så behøver du heller ikke bekymre dig om søgemaskiner  ;o)

/mvh
</bole>