Avatar billede stech Nybegynder
27. august 2007 - 21:26 Der er 3 kommentarer

PHP programmør søges!

En dygtig og billig programmør søges. Der skal programmeres en webshop med statistik moduler, admin moduler, b2b.

Skriv til mig på Soeren@Hoevring.dk for tilbud eller ring på 21 75 75 70 for at høre nærmere.. Ring gerne efter 16 og inden 22
Avatar billede nico26 Nybegynder
28. august 2007 - 13:18 #1
Hvorfor skulle en dytig programmør sælge sin arbejdskraft billigt???
Avatar billede olsenit Praktikant
29. august 2007 - 09:40 #2
Nico26: Hvis en "dygtig" programmør er så dygtig at han kan løfte simple opgaver relativt hurtigt kan det både komme ham selv og kunden tilgode, synes jeg.

Bare rolig, han skal nok finde en billig programmør - det er jo et ludermarked vi befinder os i.
Avatar billede olebole Juniormester
30. august 2007 - 14:37 #3
<ole>

"Hvis en "dygtig" programmør er så dygtig at han kan løfte simple opgaver relativt hurtigt" >> nuvel, men sådan én er _netop_ ikke billig. At spørger så nok skal finde en billig koder, er en helt anden ting ... men sådan én er ikke dygtig  ;o)

På den anden side: R*ven er det eneste, man brænder, hvis man insisterer på at fyre med balsatræ  ;D

/mvh
</bole>