Avatar billede wizaxjb Nybegynder
29. august 2007 - 15:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Rapport Design

Hej.

jeg har en relativt simpel rapport, som bruger G/L Entry tabellen til at lave en afstemning pr kontrakt.

Rapporten viser nummer og amount fra G/L Entry, og for hver kontrakt slutter den med en sum af Amount feltet...

So far so good, og det virker overdådigt!!

Nu vil jeg så gerne kun have vist de kontrakter, hvor SUMMEN er i et vist interval...

How to do that?

PFT

/Wizax
Avatar billede amtoft Novice
29. august 2007 - 20:41 #1
Hvis du også mener at de enkelte poster ikke skal vises / ikke vises afhængig af den sum du får til sidst, er du nødt til at lave et gennemløb, hvor du tæller sammen, finder summen og dernæst afgør om det skal vises eller ikke.

Så din rapport vil blive noget langsommere, fordi nogle poster skal gennemløbes to gange.

mvh Brian
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
30. august 2007 - 08:51 #2
amtoft:

Det er præcist det jeg mener, men how to do that... jeg er ret grøn i det her...
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
03. september 2007 - 11:02 #3
så er der lukketid :-(