Avatar billede wupta Nybegynder
01. september 2007 - 20:06 Der er 2 kommentarer

Netværkskabel til Antenne forenings internet(gennem tv stikket)

Mangler et Netværkskabel så jeg kan få internet igennem tv stikket?

hvilket kabel skal man bruge og hvor kan man få fat i det henne??
Har normal netkort i.
på forhånd tak
Avatar billede ranglen Nybegynder
01. september 2007 - 21:19 #1
Hvilken info har du fået fra boligforeningen? Hvis du kun har et tvstik, skal du have et kabelmodem
Avatar billede wupta Nybegynder
01. september 2007 - 21:41 #2
Der er kun et tv stik .
har intet info fået fra bolig foreningen.

Men situationen er den at jeg skal et par mdr ved min mors kæreste, grundet nyt job .

men hvilken slags modem så?