Avatar billede jonassf Nybegynder
05. september 2007 - 12:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overføre .dbx filer til microsoft outlook

Hej

Jeg har lige formateret en PC, som kørte med Windows 2000. På maskinen tog jeg en kopi af Outlokk ekspress .dbx filer. Bl.a. indbakken.dbx, udbakken.dbx osv.

Efter at have installeret windows XP samt office Outlook 2007 vil jeg meget gerne have mine mails over. Så hvordan overfører jer disse .dbx filer til microsoft outlook?

Plejer at kunne vælge filer - importer og eksporter.. - Importer fra et andet program eller en anden fil -  Fil med private mappe (.pst). Men dette hjælper ikke når det er .dbx filer. :(
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2007 - 10:49 #1
Start Outlook Express op på den ny-formaterede maskine. Hvis du har andre end standard mapperne, oprettes de i Outlook Express. Kopier nu dine .dbx filer over i original-mappen, og sig ja til at overekrive dem der ligger der i forvejen.
Stien er normalt: C:\Documents and Settings\Bruger\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\En masse tal og bogstaver\Microsoft\Outlook Express

Nu skulle dine mails gerne kunne ses.
Gå i Filer -> Eksporter -> Meddelelser
Dine mails bliver eksporteret til Outlook
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2008 - 05:32 #2
Kan spørgsmålet lukkes?