Avatar billede ssundsdal Nybegynder
06. september 2007 - 18:57 Der er 1 løsning

Java og IE 7.0 ?

Hej..

Jeg er stødt på problemet at jeg nu ikke kan logge på netbank på nordeas side.. Den kommer med det klassiske røde krys. Det har virket fint helt ind til i dag..
Jeg har haft haft i deres support 2 gange uden de kunne hjælpe det store..

Så ville jeg lige prøve her om der er noget specielt i IE 7.0 eller nogle instillinger man lige ska foretage sig?

Det ska siges at java er installeret og virker på andre sider, ingen problemer der..
Og hvis jeg bruger firefox kan jeg sagtens logge på nordeas netbank..
Har også haft føjet siden til sider jeg har tiltro til.
Og har tjekket microsofts hjemmeside men der har de kun lige en guide til maks ei 6.0 og hvis jeg prøver at følge den har den ikke samme instillinger som ie 7.0.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
08. september 2007 - 17:36 #1
Lukker.