Avatar billede blees_jelling Nybegynder
08. september 2007 - 20:07 Der er 1 løsning

Krydsord program?

Jeg støtter en svagsynede kvinde, som er ved at lære at bruge en PC. Hun har lyst til at spille krydsord. Jeg har søgt efter gode brugervelige spil på nettet, men finder intet.
Er der nogen som kan hjælpe mig?
Bogstaverne skal kunne forstørres meget, hun skal kunne indtaste online / eller på sin egen maskine. Det må ikke være for svære opgaver.
Er der nogen som kan hjelpe?
På forhpnd tak,
B
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
14. september 2007 - 11:57 #1
Jeg lukker - ingen respons.