Avatar billede stoorm Nybegynder
09. september 2007 - 00:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

deaktiver net users

som i sikker ved så kan man med komandoen net users "brugernavn" ny adgangskode. ændre koden til en bruger. kender i en måde at slå den komando fra på?
Avatar billede pycoz Nybegynder
09. september 2007 - 01:15 #1
nej det kan du ikke, da "net user" er en del af NET kommandoerne, men komandoen kan ikke bruges hvis du ikke er administrator.
Avatar billede stoorm Nybegynder
09. september 2007 - 11:38 #2
det kan man da godt jeg har lige gjordt det hvis du går ind i cmd og skriver net user "dit brugernavn" ny adgangskode.

problemet er at når jeg går fra min computer så driller mig og nogle af mine venner altid hinanden med at ændre hinandens password og det gør vi på den måde.

og når vi går fra computeren husker vi ikke altid af såtte kode på.
Avatar billede stoorm Nybegynder
14. februar 2008 - 00:18 #3
svar