Avatar billede ofirpeter Nybegynder
09. september 2007 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billede fremviser i flash

Hej,
Jeg har forelsket mig i denne billedefremviser: http://www.story-maker.net/essays/enzym/rekrut.aspx

Og vil nu kaste mig ud i at lave noget tilsvarende. Dog ved jeg ikke rigtig hvor jeg skal starte.

I bund og grund skal det blot være muligt at ligge f.eks. 10 billede og en lydfil ind, som så kan afspilles.

Jeg har ikke den store erfaring i flash og hører derfor gerne nogle tips til hvordan jeg griber det an? Evt. nogle kodeeksempler? Med andre ord, alle input vil blive værdsat.

Med venlig hilsen
Peter
Avatar billede ofirpeter Nybegynder
19. september 2007 - 18:12 #1
-
Avatar billede horsmark Nybegynder
08. november 2007 - 11:53 #2
fandt du en løsning ?
Avatar billede ofirpeter Nybegynder
08. november 2007 - 18:29 #3
Yes, programmet "Flash Slideshow Maker Professional" blev min løsning. En google søgning skulle kunne finde den nyeste version til dig.