Avatar billede fasting Nybegynder
09. september 2007 - 20:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

forudfyldt rubrik i søgefelt

Hej

Jeg mangler koden for et forudfyldt rubrik, ligesom søgefeltet øverts på dr.d's hjemmeside hvor der står "søg her"

altså rubrik hvor teksten forsvinder i det øjeblik man man markerer rubrikken.,

Jeg er i tvivl om jeg har valgt den rigtige kategori men måske kan i hjælpe

på forhånd tak
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. september 2007 - 20:34 #1
Du skal lige flytte spørgsmålet over i JavaScript kategorien: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. september 2007 - 20:36 #2
Og så vil jeg anbefale, at du sætter pointsne ned til 15 points.
Det er nemlig en meget nem opgave, som næsten alle kan løse.. :-)

Men spørgsmål skal helst besvares i de rette kategorier.. derfor:

JavaScript løsninger i JavaScript kategorien..

:-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. september 2007 - 20:37 #3
PS:

Når jeg skriver "sætter pointsne ned til 15 points" mener jeg:

Når du opretter det nye spørgsmål i JavaScript kategorien, vælg "15 : Let".. :-)
Avatar billede dkmornie Nybegynder
09. september 2007 - 20:44 #4
Selv om det er rigtigt, det thesurfer skriver, så er svaret alligevel her.

<body>

<input type="text" id="query" name="query" value="s&#248;g her" size="10" maxlength="40" onfocus="this.value ='';" onclick="this.value='';" />

</body>
Avatar billede fasting Nybegynder
09. september 2007 - 20:54 #5
tak! jeg er hverken ekspert på kategorien af spørgsmålet eller java men i kunne hjælpe alligevel.

i bør dele pointsne men det kræver vel et "svar"?
Avatar billede neoman Novice
09. september 2007 - 20:55 #6
dkmornie : det er fortrinligt at du kender svaret.

Eksperten er indrettet som den er,  så de efterfølgende brugere også kan have glæde af et svar, og det er derfor at de skal ligge i passende kategorier, så folk har en jordisk chance for at finde dem. Det er jo nok derfor, at thesurfer har ulejliget sig med at skrive mange ord - mange flere end svaret fylder. Kan du venligst respektere dette fremover?
Avatar billede olebole Juniormester
09. september 2007 - 20:57 #7
<ole>

- og så skrev neonman jo 'min' replik, inden jeg fik nået at trykke 'Send'. Tak for det  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
09. september 2007 - 20:58 #8
- og så er svaret ovenikøbet skrevet i invalid kode  :oP
Avatar billede neoman Novice
09. september 2007 - 20:58 #9
fasting : Du er havnet i "opgave" kategorien - her søger man folk til løsninger for penge osv, mens de almindelige små problemer løses f.eks. her:
http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/
Avatar billede fasting Nybegynder
09. september 2007 - 20:59 #10
jeg prøver lige at lægge et svar ud... eksperten burde gøre det muligt at redigere spørgmål... det ville gøre det lidt nemmere at flytte spørgsmål
Avatar billede fasting Nybegynder
09. september 2007 - 21:01 #11