Avatar billede busborg Nybegynder
11. september 2007 - 15:04 Der er 4 kommentarer

USB tv-tuner mangler undertekster

overskriften siger vist det hele.

har købt et pinnacle usb dvb-t kort, og det virker sådan set udemærket, bortset fra at der ikke er undertekster på når man f.eks ser tv2.

forsøger jeg mig med at bruger tekst-tv undertekster så virker det i bedste fald 1 min og så fryser teksten.

nogen løsningsforslag, eller nogen der kan anbefale en usb tv-tuner hvor undertekster virker.

brian
Avatar billede nva Praktikant
12. september 2007 - 08:23 #1
Her står lidt om manglende undertekster http://www.eksperten.dk/spm/710052
Avatar billede falster Ekspert
12. september 2007 - 11:37 #2
Du kan nemt være i den situation, at det medfølgende software ikke viser digitale undertekster korrekt. Der er meget share-, free- og commercialware, som muligvis er bedre.

ProgDVB er gratis

http://www.progdvb.com/
Avatar billede nva Praktikant
19. september 2007 - 09:26 #3
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruget mit input.
Avatar billede busborg Nybegynder
19. september 2007 - 10:10 #4
jeg har ikke haft tid til at kigge det igennem, men hvis dit svar løser mit problem, så får du selvfølgelig point.