Avatar billede madsfaerge Praktikant
12. september 2007 - 00:20 Der er 7 kommentarer

Reboot i spil - varme problem?

Hej alle

Efter jeg har fået min computer tilbage fra reperation og fået sat ny cpu køler i (Titan amamda TEC cooler) og nyt bundkort (Asus P5B Plus).

mit problem er at når jeg spiller spil så genstarter min computer efter kort tids spil (2-3min).

Mit hardware:

CPU: Intel Core2Duo E6600 2.4Ghz

RAM: 2 x 1024MB Corsair CM2X1024-6400C4 DDR2

GFX: Inno3D 8800GTX

MB: ASUS P5B Plus

CPU Køler: Titan Amanda TTC-NP04TZ

Lydkort: Creative SoundBlaster X-Fi Platinum

Harddiske: Samsung 300GB

Drev: Labelflash

PSU: NorthQ NQ-4775-500S 500W

Kabinet: NZXT Zero

Har gjort følgende:

- Formateret
- Resat BIOS
- Testet med Memtest86
- Stress testet CPU og tjekket temp - full load. (Temp under 40 grader)
- Renset kabinet for støv (renset cpu og gfx køler for støv)

Har på fornemmelsen at det er grafikkortets temperatur under spil den er gal med.

Har jo begge PCI porte i brug så PCI controlleren til Titan amanda køleren sidder få mm under selve grafikkortet, kan det være et problem ? hvad kan jeg gøre for at kunne spille spil igen ?

Kan ikke engang give jer en fejlkode fra BSOD da jeg ikke får nogen, også selvom jeg har fjernet fluebenet i "Genstart automatisk" under "Start og genoprettelse".

MVH Færge
Avatar billede nva Praktikant
12. september 2007 - 08:31 #1
Får du heller ingen fejlmeddelelser i logbogen?
Avatar billede madsfaerge Praktikant
12. september 2007 - 14:20 #2
Hvor finder jeg logbogen ?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2007 - 14:23 #3
Avatar billede nva Praktikant
13. september 2007 - 08:14 #4
Logbogen findes normalt under Administration i kontrolpanel.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2007 - 20:09 #5
Hallooooo, Still alive ??
Avatar billede madsfaerge Praktikant
25. september 2007 - 23:57 #6
Ja

Ingen fejl i logbogen heller.

Er helt lost.
Avatar billede madsfaerge Praktikant
20. december 2007 - 20:44 #7
En udskiftning af PSU var løsningen :), tak for svarene.