Avatar billede milvos Nybegynder
12. september 2007 - 13:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pludselig opstået "fejl" på Acer 5610

Hej.
Min Acer 5610 har fået et eller andet den ikke kan tåle, symtomerne er : Meget langsom opstart, ca 5 min, meget dårlig lyd, det skratter helt vildt, kan ikke capture film, overforbrug af recourcer, kan næsten ikke åbne en pdf fil osv.

Jeg har afinstalleret næsten alt, prøvet med nye drivere til netkort og lydkort, kørt diverse memtest, HijackIt, m.m. Men jeg kan ikke umiddelbar finde noget.

Men det er som om der er et eller andet der bremser alle processer, har prøvet alt hvad jeg kan finde på, so please help.

Er der nogle programmer der tester om alle drivere er ok eller processoren kører som den skal.
Avatar billede Jensen DK Novice
12. september 2007 - 13:43 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
12. september 2007 - 13:48 #2
Du har åbne uafsluttede spørgsmål hvad med at ordne dem?
Avatar billede milvos Nybegynder
12. september 2007 - 20:23 #3
Så skulle de være lukket, tror jeg, ellers lukker jeg dem du finder jeg har åben
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2007 - 06:42 #4
ud af de spørgsmål du har oprettet er der 10 åbne endnu.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2007 - 06:45 #5
Du lægger bare et svar og acceptere det selv så er spørgsmålet lukket.
Avatar billede nva Praktikant
13. september 2007 - 08:08 #6
Prøv at fjerne batteriet - går ud fra at det er en bærbar - og kun bruge strøm fra nettet. Hvis den så kører bedre, så er dit batteri nok i stykker.
Avatar billede nva Praktikant
17. september 2007 - 08:41 #7
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede milvos Nybegynder
17. september 2007 - 19:31 #8
Det blev lidt af en blandet fornøjelse. Jeg afinstallerede næsten alt og geninstallerede alt ePowering software fra Acer så blev det bedre, kørte en defrag og fik lidt mere fart. Så nu tror jeg snart den er der. Der er ikke npgle af svarene der entydig løste problemet, så hvordan deler jeg point ??
Avatar billede Jensen DK Novice
18. september 2007 - 07:17 #9
Læg selv et svar og accepter det
Avatar billede milvos Nybegynder
18. september 2007 - 19:35 #10
Fandt selv ud af det