Avatar billede -donkey- Nybegynder
14. september 2007 - 18:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Solidworks 2007?

Hej...

Jeg har windows vista på min computer og har prøvet at installere Solidworks 2007 flerer gange men når jeg åbner det, kommer windows med en fejl!
Det virker fint når jeg starter i fejlsikker tilstand...

Nogen der ved hvad der er galt?

På forhånd tak!
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. september 2007 - 18:30 #1
En hurtig søgning viser at du skal have en solidwoks vista version, som skulle være tilgængelig for subscription kunder, så håber du har det ;)

http://www.google.dk/search?hl=da&q=solidworks+vista&btnG=S%C3%B8g&meta=
Avatar billede mwhas Praktikant
17. september 2007 - 11:58 #2
Hej Michael-k og -donkey- hvor i danmark er i fra vi mangler nogle dygtig tegninger på i arbejde i Rødovre.
Avatar billede -donkey- Nybegynder
17. september 2007 - 12:24 #3
Hej mwhas

Jeg er fra kolding.
Avatar billede -donkey- Nybegynder
17. september 2007 - 15:21 #4
er det ikke lidt mærkeligt at man kan åbne det i fejlsikret?
Avatar billede mwhas Praktikant
18. september 2007 - 08:50 #5
Okay Kolding der var et styk væk du kender ikke nogle 3D tegninger på Sjælland der mangler arbejd? Er du god til SolidWorks?

Jeg har også prøvet af installer SW2007 på Vista, men også uden held tror du skal havde fadt i SW2007vista eller SW2008.
Avatar billede -donkey- Nybegynder
18. september 2007 - 09:37 #6
Godt jeg snart får det så... Ja, jeg har arbejdet en del med det! Kender ikke lige nogen på sjælland. Men hvad er det du skal have tegnet? For kunne lave noget freelance.
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. september 2007 - 11:33 #7
Jeg er fra sønderborg så nok heller ikke så aktuelt for mig ;) Og arbejder ikke i solidworks og arbejder ikke i fremstillingsbranchen... så oddsene er ikke så gode kan jeg godt se hehe ;)
Avatar billede mwhas Praktikant
24. september 2007 - 13:04 #8
Mindre detalje så bruger vi Inventor, men er selv starte med SW så derfor ved jeg kan man det kan man HURTIG lære Inventor ;)

Hvad laver du nu Micheal-k?? Tror vi har snakke sammen før kender du ikke René Andersen?
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. september 2007 - 21:45 #9
mwhas Okay men Inventor kender jeg mindre til hehe ;)

Jo kender René Andersen, han er i samme branche som dig lyder det til ;) Jeg arbejder på et arkitekt kontor som visual designer, så arbejder mest med præsentation og 3d. Så tegner desværre ikke så meget som jeg gerne ville :( kun situationsplaner, grundplaner og indretningplaner. Savner sku noget seriøst 2d ;)

Hvor er det vi kender hinanden fra ? og hvor kender du René fra ?
Avatar billede mwhas Praktikant
03. januar 2008 - 13:09 #10
Micheal>> Tror vi har snakke sammen i et eller andre forum og det samme med René ham kender jeg også fra et eller andre forum ;)

Kalder mig også FoX, måske siger det dig noget, hvis det er så kan vi måske hjælpe hinandre MSN: fox_mjwh@hotmail.com
Avatar billede -donkey- Nybegynder
15. juni 2008 - 12:57 #11
..