Avatar billede efes Nybegynder
14. september 2007 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Scrollbar i IE7

Hejsa

Jeg har virkelig behov for hjælp. Jeg er ved at lave en side for noget familie, og scrollbaren i IE7 opfører sig underligt. Den begynder med, at se ud som om, at siden kun indeholde 10% mere end det synlige, men når man så begynder at scrolle, så "udvider" scrollbaren sig løbende, og indikere mere og mere side.

Forklaringen er ikke så nem at give, men hvis I går ind på nedenstående link via IE7, så skulle det være rimelig tydeligt hvad jeg taler om.

http://123sommerhus.dk/

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Efes
Avatar billede herlevsen Nybegynder
15. september 2007 - 20:46 #1
Hmm, jeg kan ikke lige spotte problemet når jeg kigger derinde. Har du løst det?
Avatar billede efes Nybegynder
17. september 2007 - 13:35 #2
Nej, jeg har desværre ikke selv fået løst problemet.

Jeg har ikke selv IE7, så jeg er afhængig af, at andre ser på hjemmesiden for mig. Derfor er min redegørelse måske lidt ufuldstændig.
Jeg har dog fundet en side, hvor det er muligt at se hjemmesiden i forskellige browsere, og der er der stadig bøvl med scrollbaren i IE7. Det er som om den indikere, at siden er "mindre" end den reelt er! Svært at forklare, men måske kan det ses ad nedenstående link:

http://browsershots.org/http://www.123sommerhus.dk/

Mvh.
Efes
Avatar billede efes Nybegynder
23. august 2010 - 21:48 #3
Fik aldrig løst problemet, og hjemmesiden er sidehen blevet nedlagt.

Mvh.
Efes