Avatar billede jd Nybegynder
16. september 2007 - 13:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Simpelt flash-slideshow

Hej -

Jeg arbejder for tiden på et projekt hvor jeg skal bruge et meget simpelt Flash-slideshow, men jeg er ikke nogen haj i Flash, så det vil tage mig længere tid end jeg lige nu kan overskue at bruge på det.

Jeg har en håndfuld billeder i samme størrelse som skal stå og fade mellem hinanden med x sekunders mellemrum. Da billederne tit skiftes, regner jeg med at de kan defineres i en XML-fil. Når musen føres over billedet, skal "<-Forrige Play/Pause Næste->" komme til syne ovenpå billede, så man kan navigere i billederne.

Det er ikke noget jeg selv får nogen videre betaling for, så det er desværre småpenge jeg kan betale for det - tilgengæld sku det være meget lige til for den rette, og jeg kan ikke udelukke at der kommer mere arbejde i den retning.

Mvh. Jonas
Avatar billede gm567c Nybegynder
17. september 2007 - 09:09 #1
Hej Jonas,
skriv gerne til mig på john [@] webkommunikator.dk, jeg kan lave den flashfil du beskriver.

Mvh. John
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. september 2007 - 19:18 #2
mldalgaard [@] gmail.com  200kr og jeg laver det lige hurtigt
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2009 - 22:31 #3
Blev dette nogensinde løst?
Avatar billede jd Nybegynder
24. december 2009 - 01:31 #4
Det blev aldrig løst og er ikke længere relevant.